Naše delovanje na polju borbe protiv klimatskih promena možemo ubrzati i prepoloviti emisiju ugljen-dioksida do 2030. godine, poručuje Schneider Electric, kompanija koja je prepoznata kao lider kada su u pitanju digitalna transformacija upravljanja energijom i automatizacija.
Schneider Electric proglašen je, inače, najodrživijom kompanijom na svetu u 2021. od strane Corporate Kights-a. Na samom početku konferencije Innovation Summit 2021, u svom uvodnom obraćanju, predsednik i izvršni direktor kompanije Schneider Electric Žan-Paskal Trikoar naglasio je važnost ostvarivih strategija s ciljem postizanja nulte neto emisije štetnih gasova u izveštaju „Cilj do 2030. godine: Trka sa vremenom” koji je pripremio Institut za održiva istraživanja kompanije Schneider Electric.
Na godišnjoj konferenciji Innovation Summit kompanija Schneider Electric je predstavila digitalne i održive inovacije iz domena upravljanja energijom i automatizacije.
Potrebno je hitno delovanje u procecu dekarbonizacije
U uvodnom obraćanju na konferenciji Innovation Summit, Trikoar je pozvao prisutne da usvoje najvažnije mere dekarbonizacije. On je predstavio istraživanje kompanije Schneider Electric kao osnovu da ostanemo na pravom putu i ograničimo globalni porast temperature. U ovom izveštaju detaljno je predstavljena potreba da se smanji emisija ugljen-dioksida za 30 do 50 odsto u ovoj deceniji, u odnosu na trenutne nivoe. Bez takvog angažmana, postaje gotovo nemoguće da ograničimo globalni porast temperature ispod 1,5°C kao što je to predstavljeno na Međuvladinom panelu o klimatskim promenama (IPCC).
Model Instituta za održiva istraživanja kompanije Schneider Electric pokazuje ostvarivost i pristupačnost smanjenja emisije 10 gigatona ugljen-dioksida godišnje do 2030. godine. U izveštaju se obraća posebna pažnja na globalnu emisiju grupe gasova staklene bašte.
Pročitajte još:
Institut veruj da je jedini realističan put do uspeha primena proverenih digitalnih tehnologija uz pojačanu elektrifikaciju kao najbržeg načina dekarbonizacije zgrada, transporta i industrije. Ovaj pristup kupuje vreme za suočavanje sa sektorima u kojima je teže napraviti promene. Model jasno pokazuje da bi druge strategije preterano opteretile potrošače.
„Uprkos važnosti sadašnjeg trenutka u kome je prepoznat značaj održivosti i činjenice da sve veći broj kompanija usvaja ambiciozne ciljeve u cilju borbe sa klimatskim promenama, ovo istraživanje ukazuje na potrebu za ubrzanjem. U kompaniji Schneider Electric mi smo uvek deo rešenja. S ciljem da pružimo podšku organizacijama u potrazi za postepenom dekarbonizacijom i ispunjenju strategija koje se tiču klimatskih promena, ubrzavamo proširenje naših konsultantskih usluga na svetskom nivou s ciljem da odgovorimo na sve veću potrebu za značajnim napretkom u ostvarenju ciljeva kada je u pitanju tranzicija na polju energije i aktivnosti u borbi protiv klimatskih promena“, rekao je Trikoar.
„Ono što je organizacijama danas potrebno jeste partner od poverenja koji kombinuje strateško planiranje i određivanje ciljeva u skladu sa proverenim rezultatima u primeni rešenja kako bismo ostvarili brže i vidljivije rezultate. Nakon što smo i sami uspešno savladali mnoge izazove na polju održivosti i na tom putu primenili vodeća svetska digitalna i električna rešenja u našim prostorijama, trenutno zauzimamo dobru poziciju iz koje možemo pomoći drugima da brže i bolje napreduju.“
Publikaciju „Cilj do 2030. godine: Trka sa vremenom” možete naći ovde.
Izvor: Represent