Deonica od Straževice do Bubanj potoka trebalo bi da bude puštena u saobraćaj 1. juna, kako je i planirano.
Radove na izgradnji petlje Avala obišao je Goran Vesić, ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture koji je tom prilikom rekao da je ova petlja izgrađena na deonici od Straževice do Bubanj potoka. Deonica je duga 9,6 kilometara, a ministar je dodao da je ukupna dužina obilaznice oko Beograda 47,7 kilometara i da ima dva tunela – Beli potok i Straževicu, dva mosta dužine 930 metara i četiri nadvožnjaka.
Ministar je rekao da je potpisan ugovor sa CIP-om za projektovanje nastavka obilaznice od Bubanj potoka do Pančeva, u dužini od 31 kilometra.
,,Do marta naredne godine imaćemo završen projekat, odnosno izdatu građevinsku dozvolu i tada ćemo imati sve uslove da počnemo da gradimo i poslednji deo obilaznice, od Bubanj potoka do Pančeva, sa velikim drumsko-železničkim mostom kod Vinče’’, najavio je ministar Vesić.
Pročitajte još:
- POTPISANA PRVA TRANŠA GRANTA EU ZA BRZU PRUGU BEOGRAD–NIŠ
- SLEDEĆE GODINE POČINJE IZGRADNJA AUTO-PUTA BEOGRAD–ZRENJANIN–NOVI SAD
- UŽICE – POTVRĐEN PROJEKAT IZGRADNJE OBILAZNICE
Prema njegovim rečima, po završetku tog poslednjeg dela, Beograd će dobiti i železničku obilaznicu, pa će sav železnički teretni saobraćaj, kome glavni grad nije odredište, biti izmešten iz centra prestonice.
Kada obilaznica bude proradila, saobraćaj na auto-putu kroz Beograd, na „Gazeli“ rasteretiće se između 10 i 15 odsto, rekao je ministar, uz napomenu da je izdao nalog da se od juna zaustavne trake na tom mostu pretvore u žute trake, pa će javni gradski prevoz i taksi vozila prolaziti brže, a gužve će se smanjiti.
Ministar je objasnio da će se preusmeravanjem saobraćaja na obilaznicu značajno smanjiti zagađenje u Beogradu, a biće i manje saobraćajnih nesreća, jer analize pokazuju da tamo gde ima obilaznica oko gradova, ima i manje nezgoda i gužvi.
Energetski portal