Nemački Continental najavio otkaze – Nastavak krize u auto-industriji

Jedna od vodećih zemalja evropske auto-industrije, suočava se sa sve većim izazovima na tržištu. Najnovija vest stiže od kompanije Continental, poznatog nemačkog dobavljača delova za automobile.

Continental AG je vodeća multinacionalna kompanija iz Nemačke koja se bavi proizvodnjom raznih auto-delova. Osnovana je 1871. godine i ima sedište u Hanoveru, Nemačka. Continental je poznat po proizvodnji pneumatika, ali njihov asortiman uključuje i razne druge komponente, sisteme i tehnologije za automobilsku industriju, uključujući kočnice, elektroniku, telematiku i druge auto-sisteme. Kompanija je jedan od najvećih dobavljača u auto-industriji i ima veliki uticaj na globalno tržište vozila, a svoje poslovne jedinicie ima i u Srbiji.

Kompanija je potvrdila da će do 2026. godine ukinuti još 3.000 radnih mesta u sektoru za istraživanje i razvoj. Iako deo ukidanja radnih mesta pada na druge zemlje, više od polovine ovih otkaza odnosi se na pogone u Nemačkoj.

Pročitajte još:

Foto-ilustracija: Unsplash (maksym-kaharlytskyi)

Prema zvaničnim najavama, većinu ljudi kompanija planira da zadrži kroz reorganizaciju, dok se deo smanjenja radne snage očekuje prirodnim odlivom (odlazak u penziju, odlazak zaposlenih iz drugih razloga i slično). Međutim, upozorava se da to neće biti dovoljno da se izbegne zatvaranje određenih objekata, poput postrojenja u Nirnbergu, dok su i druge lokacije u saveznoj pokrajini Hesen i Bavarskoj takođe ugrožene.

Ovakve mere usledile su nakon ranijih rezova koje je Continental sproveo, jer je prošle godine, najavio ukidanje preko 7.000 radnih mesta u okviru strategije smanjenja troškova, kako navodi agencija DPA. Uprkos ranijim naporima, kompanija sada naglašava da i dalje neće dostići željene finansijske ciljeve, što se pripisuje „izazovnoj tržišnoj situaciji“.

Gledano šire, ovaj slučaj nije usamljen: i druge nemačke i evropske kompanije osećaju pritisak. Nedavno su i proizvođači kao što su Porsche i Volkswagen objavili smanjenje broja radnih mesta, dok su BMW i Stellantis (vlasnik brendova Fiat i Jeep) upozorili da će im poslovni rezultati verovatno biti ispod očekivanja.

Kineska konkurencija, rast cena energenata i prebacivanje na električna vozila samo su neki od razloga zbog kojih tradicionalne fabrike i dobavljači u Nemačkoj prolaze kroz turbulentan period.

Energetski portal

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti

Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HKe Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Toto4d
Slot Dana
Taruhan Bola
slot bola
bola slot
Toto Slot
rujak bonanza
Situs Slot Online
Toto Slot
Toto Slot
situs slot online
slot gacor
slot demo
slot demo
slot bola
slot bola
Toto Slot
situs slot gacor
slot dana
slot88 gacor
live draw
live draw
Toto Slot
slot gacor
Toto Slot
toto slot
toto slot
Agen Slot Toto
Slot Demo
Toto Slot
Toto Slot
slot gacor
Toto Slot
toto gacor
slot qris
toto gacor
Slot Online
Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto