EPS ugasio 106 blagajni za naplatu struje, nudi dodatni popust za slanje računa na mejl

Od danas 106 blagajni EPS-a za naplatu računa za električnu energiju prestaje da radi. Privremeno do februara sledeće godine računi će moći da se plate samo na blagajnama u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu i Kraljevu. Jadranka Ristić, direktorka Direkcije za javno snabdevanje u EPS-u kaže za RTS da već 87 odsto potrošača izmiruje svoje obaveze preko portala „Uvid u račun“, poslovnih banaka, pošte ili drugih platnih institucija.

Foto-ilustracija: Unsplash (Recha Oktaviani)

U Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu i Kraljevu gašanje blagajni za plaćanje računa je prolongirano zato što se tamo ostvaruje najveći broje transakcija. Reč je o samo jednoj šalter sali gde će blagajne prestati sa radom 1. februara 2025.godine.

Jadranka Ristić direktorka Direkcije za javno snabdevanje u Elektroprivredi Srbije kaže da potrošači preko apikacije i portala „Uvid u račun“ od pre godinu dana mogu brzo i lako da preuzumu i plate svoj račun za potrošenu električnu energiju.

Trenutno je registovano 640.000 potrošača. Novina za već postojeće i buduće korisnike aplikacije „Uvid u račun“ je da će narednih godinu dana, do 31. oktobra 2025. godine, na svaki račun koji plate ostvariti popust od 30 dinara, navodi Ristićeva.

Pročitajte još:

Kako napominje, dodatni popust od 50 dinara dobijaju svi koji se odluče da im račun stiže u elektronskom obliku, na mejl adresu.

Podseća da svi koji izmiruju svoje obaveze na vreme ostvaruju popust od pet odsto, a takvih potrošača je 65 odsto.

Iako ostaje da radi samo jedna šalter sala za Beograd, u poslovnici u Masarikovoj ulici, Ristićeva ne očekuje gužve budući da preko 87 odsto građana plaća svoj račun preko portala „Uvid u račun“, poslovnih banaka, pošte ili drugih platnih institucija.

,,Od 1. februara prestaju da rade sve blagajne u poslovnicama EPS-a, ali će građani na šalterima moći da dobiju sve informacije o računima, ugovorima i da podnose reklamacije“, kaže Ristićeva.

Radno vreme na šalterima ostaje kao i dosad, od ponedeljka do petka od 7 do 15 časova.

Ističe da su svi zaposleni koji su dosad radili na blagajnama obučeni i raspoređeni na druge poslove u vezi sa unapređenjem odnosa sa kupcima.

Kako je navela, naplata računa za struju je odlična kao i da građani i privreda redovno izmiruju svoje obaveze.

Više od 74.000 građana imaju status energetski ugroženih kupaca kojima se račun umanjuje u rasponu od 1.500 di 3.200 dinara.

Ristićeva poziva građane koji žele da ostvare takav status da se obrate svojim lokalnim samoupravama koja donosi rešenje o tome. Opštine zatim obaveštavaju EPS koji je dužan da sprovede tu odluku.

Izvor: RTS

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti