Opel do 2028. godine postaje potpuno električni brend

Foto: Opel/Promo

Opel je jedan od proizvođača automobila sa najbogatijom tradicijom na svetu. Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu, stalnim radom i napretkom, shvatili su da što pre moraju da počnu sa proizvodnjom isključivo električnih modela.

Vredno su radili na strategiji i postavili su cilj da će do 2028. godine proizvoditi samo modele na struju, što se u potpunosti uklapa u viziju njihove matične kuće Stellantis.

Opel u ponudi već ima modele na električni pogon, a njihovi stručnjaci već rade na modelu zasnovanom na Opel Manti, dok će naslednici Croslanda i Insignie takođe biti na struju. 

U kompaniji kažu da im je krajnji cilj da ponude električna vozila koja savršeno zadovoljavaju sve potrebe kupaca. Intenzivno rade na tome da u budućnosti njihovi modeli imaju radijus kretanja između 500 i 800 kilometara.

„Opel ide ka potpunoj elektrifikaciji i to u rekordnom roku. Time dajemo važan doprinos smanjenju emisije ugljen-dioksida (CO2). Nećemo stati sa transformacijom naše ponude proizvoda: u saradnji sa partnerima proizvodićemo baterije visokih performansi u Kajzerslauternu već od 2025. godine. Takođe gradimo novi ekološki kampus u našem sedištu u Riselshajmu“, objasnio je strategiju branda Uve Hohgešurc, izvršni direktor Opela.

Opel nastavlja sa razvojem modela lakih komercijalnih vozila sa pogonom na vodonik. Kako iz kompanije poručuju, kombi na vodonik je idealan za prelazak dugih relacija sa nultom emisijom. Prednost upotrebe ovih vozila ogleda se u tome što je potrebo manje vremena za punjenje rezeorvara u odnosu na dopunu baterije.

Nije poznato da li će i kada početi sa primenom ove tehnologije kada je reč o putničkim automobilima.

Milica Radičević

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti