Počinje “Trka za šume” – ekološka kampanja sadnje 100.000 stabala

Foto: Raša Aleksić

Najveći tim bilding događaj i serija poslovnih trka Schneider Electric Serbia Business Run u saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac pokrenuli su kampanju “Trka za šume”.

Cilj kampanje je da društveno najodgovornije kompanije kroz svoje donacije doprinesu da se do kraja 2025. godine zasadi 100.000 stabala i time značajno promeni ekološka slika naše zemlje.

Uroš Delić ispred Fondacije Ana i Vlade Divac izrazio je zadovoljstvo povodom još jedne ekološke inicijative i najavio da je ovo samo početak pošumljavanja Srbije.

“Drago nam je da u saradnji sa Serbia Business Run možemo da okupimo kompanije koje prepoznaju značaj ulaganja u zdravlje zaposlenih, ali i potrebu da svi doprinesemo pošumljavanju površina. Ovo je prilika da kompanije i zaposleni doprinesu ozelenjivanju Beograda i da, krajem godine, stvorimo prvu zelenu površinu kao rezultat ‘trke za šume’. Ovo je početak akcije pošumljavanja koju ćemo u narednim godinama proširiti na razne lokacije u Srbiji“, istakao je Delić.

U “Trci za šume” za sada vodi kompanija Schneider Electric, ponosni sponzor serije Serbia Business Run, sa donacijom od 100 stabala i time potvrdila ulogu svetskog lidera u održivosti i održivom poslovanju.

Ove godine u fokusu će biti grad Beograd, a plan za naredne godine je da se pažnja usmeri na pošumljavanje što više lokacija širom Srbije.

U saradnji sa JKP “Zelenilo Beograd” biće sađena odrasla zimzelena stabla. Ona tokom cele godine proizvode kiseonik i svojim iglicama dodatno pročišćavaju vazduh. U skladu sa brojem pristiglih donacija biće odlučeno koje sadnice će se saditi i na kojim lokacijama. Sadnja je planirana za drugu polovinu oktobra ove godine.

Trci se priključujete kupovinom jednog od četiri raspoloživa paketa. Informacije o donatorskim paketima i načinu donacije možete pronaći na veb sajtu.

Izvor: Beogradski trkački klub

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti