WWF pokrenula regionalnu kampanju „Love It or Lose It“

Foto-ilustracija: Pixabay

Svetska organizacija za zaštitu prirode WWF je na Dan zaljubljenih pokrenula regionalnu kampanju „Love It or Lose It“ („Voli ili izgubi“), proglašavajući tako 2022. ključnom godinom u kojoj svojim delima treba da pokažemo ljubav prema prirodi, od koje zavisi celo čovečanstvo.

U skladu sa svojom misijom zaštite divljih životinja i izgradnje budućnosti u kojoj ljudi žive u skladu sa prirodom, WWF kampanja predstavlja područja našeg regiona bez kojih bi on bio u potpunosti drugačiji: Jadransko more, netaknute šume, čiste reke, zaštićena područja koja nam osiguravaju stabilnu klimu, te dinarski krš. Mnoga od tih mesta će nestati ukoliko nastavimo sa štetnim delovanjem – od nekontrolisane seče šuma, regulacije reka, prekomernog izlova do zagađenja vazduha.

„Naša priroda nikada nije bila pod većim pritiskom, a već smo izgubili veliki broj vrsta i staništa. Vreme je da prirodi pokažemo ljubav“, ističe Petra Boić Petrač, direktorka komunikacija u WWF Adriji. „Ljubav je najdragoceniji resurs koji imamo i bez nje ne možemo da napredujemo. Kada nešto volimo, želimo to i da zaštitimo. Ono što volimo poštujemo i čuvamo. Pokazujući ljubav prema prirodi, možemo da pomognemo u osiguravanju njenog opstanka, a to nam je neophodno i za naš opstanak“.

WWF će tokom cele godine kroz ovu kampanju da predstavlja specifična mesta našeg regiona bez kojih on ne bi bio tako poseban. Od neverovatnih šumskih područja nacionalnih parkova Tara ili Sutjeska, slatkovodnih ekosistema poput Skadarskog jezera i Evropskog Amazona koji je UNESCO prošle godine proglasio petodržavnim rezervatom biosfere, pećina poput Grabovače, Vjetrenice ili Postojnske jame, nacionalnih parkova Triglav, Krka ili Prokletije, do prekrasnih morskih parkova kao što su Lastovo ili Telašćica.

WWF u kampanji, koja je objavljena na stranici wwfadria.org, koristi novu verziju pesme Elvisa Prislija „Love Me Tender“ koju je otpevao američki kantautor K.S. Rouds. Uz dva videa, kampanju će pratiti niz objava na društvenim mrežama sa kojima će WWF podizati svest o neophodnoj zaštiti naše jedinstvene prirode. Kampanja prikazuje odnos koji imamo sa prirodom i šta bismo mogli da izgubimo ako je ne volimo dovoljno da je očuvamo. Zavirite u prirodu koju ne smemo da izgubimo!

Izvor: WWF Adria

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti