Teslin Model S predstavljen je još 2012. godine, ali je nadogradnja ovog modela tekla postepeno. Tako je 2014. godine ugrađen autopilot, a 2016. godine unapređeni autopilot uz pomoć kojeg vozilo može samo da se parkira, dok je 2017. godine implementiran sistem za prepoznavanje sumnjivih aktivnosti u blizini vozila.
Verzija Modela S koja je do sada bila dostupna na tržištu pod nazivom Long Rejndž sadrži dva motora, neverovatnih 670 konjskih snaga i može preći 663 km sa jednim punjenjem baterije.
Zahvaljujući besprekornim performansama ovog vozila, Long Rejndž je bio najprodavaniji električni automobil u 2015. i 2016. godini, a ljubitelji električnih automobila ga još uvek rado kupuju, iako mu je cena 81.000 dolara.
Ipak, kompanija Tesla je, kao i uvek, otišla korak dalje, pa je od 2019. godine počela da testira Model S Pled – najbrži električni automobil među onima koji se nalaze u proizvodnji.
Pročitajte još:
Direktor kompanije Tesla, Ilon Mask, najavio je na svom tviter nalogu njegovo prvo zvanično predstavljanje za 3. jun u prostorijama Tesline fabrike u Kaliforniji, piše The Verge.
„Model S Pled je limuzina sa najboljim performansama ikada napravljena“, piše na sajtu kompanije Tesla, a da je ovo istina svedoči i činjenica da sa tri motora, pogonom na sva četiri točka i čak 1.020 konjskih snaga, Pled dostiže brzinu od 100 km/h za samo 1,99 sekundi.
Domet ovog unapređenog modela biće 830 kilometara sa jednim punjenjem, a baterija se od prazne do 50 odsto može napuniti za samo 15 minuta. Svi elemnti, od širine šasije do težine baterije, usavršeni su tako da se postigne maksimalna brzina od 329 km/h, nešto po čemu će Model S Pled svakako biti čuven.