
U Rudarsko-topioničarskom basenu „Bor“ 18. septembra 2016. godine počeo je delimični petodnevni remont kompletne metalurške linije.
Sanacijom mokrog elektrostatičkog filtera, kontaktnog i kotla utilizatora poboljšaće se vuča gasova iz Topionice i Fabrike sumporne kiseline, pa se više neće dešavati povećane emisije sumpor-dioksida u vazduhu, saopšteno je iz RTB „Bor“. U Sumpornoj će narednih pet dana najviše posla biti na mokrom elektrostatičkom filteru i kontaktnom kotlu, a u novoj topionici će se za to vreme sanirati kotao-utilizator i to deo gde se spaja sa fleš-peći. Posebna pažnja u ovom remontu posvećena je merama bezbednosti i adekvatnoj zaštitnoj opremi.
Remont ove linije se vrši kako bi se sprečila povećana emisija gasova sa efektom staklene bašte iz RTB „Bor“.
izvor: tanjug.rs
Sandra Jovićević




















Tanjug prenosi da je britanska vlada odobrila gradnju nove nuklerane elektrane, vredne 18 milijardi funti, nakon izricanja “novih pooštrenih mara zaštite” u cilju nacionalne bezbednosti.


Budućnost će svakako biti čistija i bolja, ako se oslonimo na informacije i svedočanstva koja nam dolaze iz autoindustrije. Proizvodnja električnih automobila se konstantno povećava, a što je još važnije sve se više kupuju i koriste ova vozila u svakodnevnom životu. Kako saznajemo, Ministarstvo privrede Mađarske procenjuje da će do 2020. godine biti 50.000 električnih vozila na ulicama Mađarske. Trenutno ih ima 1000. Prema proceni Nissan motor korporacije, u Japanu ima 40.000 stanica za punjenje električnih vozila, a to znači da ih ima više nego benzinskih stanica. Kineska asocijacija za proizvodnju automobila saopštila je da je u 2015. godini prodato između 220.000 i 250.000 električnih vozila, što Kinu čini najvećim tržištem električnih automobila u svetu. Možda se zbog toga i Folksvagen (WV) opredelio da sa kineskom kompanijom Anhuej Đenghuaj pregovara o zajedničkoj proizvodnji električnih automobila. Ovo su samo neki od primera koji govore da povratka na staro neće biti.
Sveta Simić: Motogrini je na sebe preuzeo jednu veliku odgovornost pionira u svetu dvotočkaša na struju u Srbiji. Od samog početka smo znali u šta se upuštamo i da će svaki naš poslovni potez da se detaljno posmatra od strane svih entiteta na tržištu, kako od strane institucija tako i od strane krajnjih korisnika.





