Moravski koridor investicija u budućnost Srbije

Foto: Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture

Radove na izgradnji Moravskog koridora, na deonici projekta od Kraljeva do Čačka, na kojem je trenutno zaposleno više od 3.600 radnika, obisao je Tomislav Momirović, ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

Momirović je tom prilikom istakao da će za nešto više od godinu dana Kraljevo biti povezano sa auto-putem “Miloš Veliki”, a do kraja godine i Kruševac sa Koridorom 10.

“U periodu od tri godine u planu nam je da završimo Moravski koridor. Ne odustajemo ni od jednog projekta i ne povlačimo se ni sa jednog gradilišta jer nam je u prvom planu odgovornost da sve započeto i završimo”, poručio je ministar, navodi se u saopštenju.

Prema njegovim rečima, ova deonica je od posebnog značaja kako za Kraljevo, tako i za Čačak, jer će biti povezani najkvalitetnijim auto-putem u Jugoistočnoj Evropi, a samim tim otvorili smo perspektivu u ovom delu zemlje.

Direktor „Koridora Srbije“ Aleksandar Antić naglasio je da su potpuno aktivirana sva gradilišta u zemlji, a posebnost ovog projekta je u činjenici da se uporedo sa izgradnjom auto-puta od Kraljeva do Čačka radi i hidrotehničko uređenje Zapadne Morave.

Moravski koridor je od izuzetnog značaja jer povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca – koridorima 10 i 11.

Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka – Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi približno pola miliona stanovnika.

Moravski koridor će biti prvi digitalni auto-put u Srbiji. Ukupna dužina iznosi 112 kilometara i obuhvata tri deonice Pojate – Kruševac (27,8 kilometara), Kruševac – Adrani (53,8 kilometara), Adrani – Preljina (30,6 kilometara).

Energetski portal

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti