Ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić bila je domaćin “Festivala srpske trpeze“, jedinstvene manifestacije koja doprinosi očuvanju našeg gastronomskog nasleđa i predstavlja srpsku trpezu kao istinski turistički brend.
Matić je poručila da ova manifestacija, druga po redu, pored toga što neguje običaje i osobenosti srpske trpeze kroz vekove, ima i ključni značaj u pozicioniranju Srbije kao gastronomske destinacije i teži da postane tradicionalno mesto susreta domaćina i gostiju na kulturnoj i turističkoj mapi naše zemlje.
Ona je istakla da gastronomski turizam otvara mogućnost za razvoj preduzetništva i povećanje zaposlenosti, ali ima i brojne pozitivne efekte na hotelsku industriju, ugostiteljstvo i povećanja broja dolazaka turista.
Pročitajte još:
U proteklih šest godina, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija uložilo je ukupno 52,8 miliona dinara u razvoj i promociju gastronomskih manifestacija, dok je za “Festival srpske trpeze“ opredeljeno 1,5 miliona dinara.
Drugi po redu “Festival srpske trpeze“ održan je u Skadarliji.
Izvor: Vlada Republike Srbije