Brendiranjem prehrambenih proizvoda do bolje pozicije na tržištu

Foto-ilustracija: Pixabay

Tematskom sednicom Parlamenta privrednika Regionalne privredne komore Zaječar, počela je serija sednica o ulozi intelektualne svojine u brendiranju poljoprivredno-prehrambenih proizvoda.

Daniela Zlatić Šutić, pomoćnik direktora Zavoda za intelektualnu svojinu upoznala je privrednike sa značajem brendiranja poljoprivredno prehrambenih proizvoda i koristima koje brendiranje donosi, a o zaštiti prava intelektualne svojine u poljoprivredno prehrambenoj industriji govorila je Zorica Obradović, rukovodilac Centra za edukaciju i informisanje ZIS-a. Sa svrhom i postupkom registracije žiga, kao i međunarodnom zaštitom privrednike je upoznala Milena Marsenić, načelnik Odeljenja za žigove ZIS-a.

Pročitajte još:

Veliko interesovanje prisutnih izazvale su oznake geografskog porekla, o kojima je govorila Milica Adamović, rukovodilac Grupe za industrijski dizajn i oznake geografskog porekla ZIS-a, posle koje je Goran Jović, direktor RPK Jablaničkog i Pčinjskog upravnog okruga kao primer dobre prakse istakao iskustvo ove RPK, koja je uspešno zaštitila pet proizvoda: Leskovačko roštilj meso, Leskovačke specijalitete sa roštilja, Leskovačku spržu, Leskovački ajvar i Leskovačku ljutenicu, s tim što je Leskovački ajvar zaštićen i u EU, po Lisabonskom sporazumu.

U narednom periodu tematske sednice na ovu temu biće održane i u Kruševcu, Čačku, Kragujevcu, Somboru, Sremskoj Mitrovici, Nišu i Požarevcu.

Izvor: PKS

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti