Ford je predstavio svoj najsavremeniji centar za električna vozila u Kelnu, čime je put Evrope ka električnoj mobilnosti otišao još jedan korak napred. Ovaj objekat je dizajniran za proizvodnju Fordove nove generacije električnih putničkih vozila, i okrenut je održivosti.
Uloženo je 2 milijarde dolara u transformaciju istorijske fabrike Niehl, Keln, osnovane 1930. godine, u Keln EV centar. Pogon se prostire na 125 hektara i ima novu proizvodnu liniju, montažu baterija i automatizaciju. Fabrika je dizajnirana da bude visoko efikasna sa godišnjim proizvodnim kapacitetom od preko 250.000 električnih vozila (EV), objavio je Ford u svom saopštenju na zvaničnom sajtu.
Pročitajte još:
- FERARI PROŠIRUJE FABRIKU U MARANELU ZBOG POKRETANJA PROIZVODNJE ELEKTRIČNIH VOZILA
- ELEKTRIČNI MERCEDES – BENZ PRELAZI 1000KM
- AUTOBUSI BEZ VOZAČA VOZE VELIKOM BRITANIJOM
EV Centar u Kelnu bi trebalo da bude prva Fordova fabrika za sklapanje automobila u svetu bez emisija ugljenika. Kompanija se dakle okrenula postizanju neutralnosti ugljenika u svim njenim operacijama u Evropi – uključujući logistiku, direktne dobavljače i dizajn objekta, do 2035. godine.
Fabrika u Kelnu ima dugu istoriju proizvodnje vozila od 1930. godine, sa preko 18 miliona proizvedenih automobila. U objektu je proizvedeno dosta različitih kultnih Fordovih modela tokom godina, uključujući model A, Taunus, Capri, Granadu i Fiestu.
Postoje inicijative u cilju zaštite životne sredine koje uključuju sadnju nove višegodišnje vegetacije, pretvaranje travnatih površina u livade divljeg cveća i stvaranje staništa za insekte, kao i staništa slepih miševa i ptica.
Energetski portal