U junu promocija turističke ponude Srbije u Tel Avivu

Foto: Ljubica Štivić

Ponovno uspostavljanje direktne avio linije na relaciji Tel Aviv – Beograd, sve bogatija, razvnovrsnija i konkurentnija turistička ponuda Srbije, kao i promocija naše zemlje kao atraktivne turističke destinacije u Evropi i svetu, samo su neke od prednosti koje mogu privući turiste iz Izraela i posete vratiti na predpandemijski nivo.

S obzirom na navike izraelskih turista, dužinu boravka na destinaciji kao i potrošnju, turističko tržište Izraela je od velike važnosti za Beograd i Srbiju, ističe za Preduzetnik, Jelena Stanković iz Turističke organizacija Beograda.

„Potrudićemo se da ih vratimo na listu deset najbrojnijih turista u Beogradu na kojoj su u pre-pandemijskom periodu zauzimali visoko mesto“, dodaje Stanković.

Zahvaljujući priznanju koje je Beograd dobio početkom 2019. kao jedna od najpopularnijih destinacija za izraelske turiste, te godine su se našli na prvom mestu po ostvarenim noćenjima u našoj prestonici.

„Zbog toga smo odlučili da u junu organizujemo promotivno – poslovni događaj u Tel Avivu, u saradnji sa TOS, PKS i Ambasadom RS u Tel Avivu, namenjen predstavnicima sektora turizma Izraela, turoperatorima, turističkim agencijama, avio kompanijama i medijima, na kom ćemo predstaviti mogućnosti za putovanja i boravak u našoj zemlji i pozvati ih da nas u što većem broju u ovoj sezoni posete“, najavila je Stanković.

Izraelci, inače, masovno putuju u inostranstvo, a 2019. godine, čak 4,3 miliona ili gotovo 50 odsto tadašnjeg stanovništva te države, posetilo je neke inostrane destinacije. Najviše putuju od aprila do oktobra, a ublažavanjem  restriktivnih kovid mera širom Evrope, Izraelci su ponovo pohrlili na odmore.

„To je odlična prilika za turističke poslenike iz Srbije da budu njihovi domaćini“, kaže Stanković.

Izvor: Privredna komora Srbije

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti