Dvadeset drugi septembar je za Britance i zubare značajan zato što je na taj dan 1955. godine počela da radi komercijalna televizija u njihovoj zemlji, a prvi plaćeni oglas bila je – reklama za pastu za zube (ironično, Britanci i nisu baš poznati po zdravim zubima).
Za Kladovljane, 22. septembar je ulica u kojoj je smešten novi Dom zdravlja. On je deo kompleksa Zdravstvenog centra Kladovo. Njegovim pacijentima i zaposlenima u budućnosti se smeše ugodniji uslovi boravka i rada.
U toku je izrada projektno-tehničke dokumentacije energetske sanacije, adaptacije i rekonstrukcije objekata ZC Kladovo za potrebe izvođenja radova u navedenim oblastima. Usluge starog i novog Doma zdravlja i Opšte bolnice biće poboljšane, a građani lečeni u energetski efikasnijem okruženju.*
Uspešno realizovanim poslovima u oblasti energetskih tehnologija, CEEFOR ENERGY EFFICIENT SOLUTION nije samo svojim klijentima umanjio troškove, već je smanjio i uticaj štetnih faktora koji izazivaju efekat staklene bašte
Prema opisu iz projektnog zadatka, većina objekata u sklopu ovog zdravstvenog centra nalazi se u lošem stanju, a timu stručnjaka iz beogradskog preduzeća Centar za energetsku efikasnost i održivi razvoj (CEEFOR), kom je povereno projektovanje, pripala je obaveza da poboljšaju njihovo stanje.
„Domovi zdravlja širom naše zemlje uglavnom su u kritičnom stanju. Kladovski zdravstveni centar neće biti među njima. Želimo da stvorimo funkcionalniju sredinu za bolničare i atmosferu koja će, i u zdravlju i u bolesti, prijati ljudima. Za postizanje ovog cilja potrebno je bolje izolovati objekte i zameniti stolariju, obloge, podove, pločice, zidove i krovove i mi se nadamo da ćemo ga ostvariti”, izjavila je Marija Vujanac, odgovorna inženjerka za energetsku efikasnost zgrada.
CEEFOR-ov tim čini 20 stručnjaka sa dugogodišnjim radnim iskustvom: od mašinskih, elektro i građevinskih inženjera, preko inženjera tehnologije, arhitekture, saobraćaja i zaštite od požara do ekonomskih i finansijskih stručnjaka, prevodilaca i filologa.
Kompanija je već obezbedila razumniju potrošnju energije mnogim preduzećima, iz kojih nam stižu dobro poznati proizvodi: neki od njih nas okrepljuju na slavama (Knjaz Miloš), čine naš život slađim (Štark i Swisslion-Takovo), a ručak ukusnijim i bogatijim belančevinama (Neoplanta).
Uspešno realizovanom poslovima u oblasti energetskih tehnologija, CEEFOR nije samo umanjio troškove svojih klijenata, već i negativan uticaj štetnih komponenti koje izazivaju efekat staklene bašte, čime se ova kompanija svrstala u red domaće privredne elite koja teži društvenoj odgovornosti.
Osnovno polje delatnosti CEEFOR-a, osim dva očigledna – energetske efikasnosti i održivog razvoja, čine i obnovljivi izvori energije.
* Energetska efikasnost predstavlja zbir isplaniranih i sprovedenih mera čiji je cilj korišćenje minimalne količine neophodne energije ali uz sačuvan nivo udobnosti i stopu proizvodnje
Priredila: Jelena Kozbašić
CEEFOR d.o.o.
Bulevar oslobođenja 103, Beograd
011/ 40 63 160