Odgovorno poslovanje kao deo poslovne strategije

Foto: Eurobank Direktna

Eurobank Direktna od svog osnivanja pruža kontinuiranu podršku lokalnim zajednicama u kojima sa uspehom posluje i ulaže u projekte i inicijative u oblastima kao što su zdravstvo, ekologija, edukacija, kultura i socijalna inkluzija. Od 2003. godine do danas, Eurobank Direktna je u ove oblasti investirala više od 4,8 miliona evra kroz pažljivo osmišljene programe i različite projekte za podršku zajednici. U okviru svoje poslovne strategije u Srbiji, u fokusu su projekti usmereni ka relevantnim stejkholderima, klijentima, zaposlenima i partnerima. Gotovo punih 20 godina Banka predstavlja stub poverenja i stabilnosti svojim klijentima i zajednici u kojoj posluje.

Od 2018. godine, uz podršku Ministarstva prosvete Republike Srbije, Banka je pokrenula samostalni projekat „Škola kao nacrtana za Vas”, sa ciljem poboljšanja uslova za rad i učenje u srednjim ekonomskim školama u Srbiji. Od svake transakcije koju klijenti izvrše kreditnom Mastercard karticom „Eurobank Direktna Veliko srce”, Banka odvaja deo sredstava od svojih prihoda i usmerava ih u opremanje i modernizaciju srednjih ekonomskih škola širom Srbije. Za skoro pet godina, otkako se sprovodi ovaj projekat Eurobank Direktne, opremljeno je 12 računarskih kabineta u deset gradova Srbije, a za te svrhe izdvojeno je više od 10 miliona dinara.

Da se projekat „Škola kao nacrtana za Vas” ne temelji samo na opremanju učionica i kabineta i donacijama neophodne opreme govori i činjenica da učenici srednjih ekonomskih škola, imaju mogućnost da steknu nova znanja i obogate svoj kulturni život. Banka kroz partnerstvo sa izdavačkom kućom Laguna, kao i Muzejom Dom Jevrema Grujića, donosi srednjoškolcima kulturne sadržaje u njihove škole. Kroz interaktivna predavanja kustosa muzeja uče o domaćoj kulturi i književnosti i virtuelno obilaze muzej, a gostovanja pisaca Vanje Bulića i Branka Rosića u školama dodatno obogaćuju projekat.

U FOKUSU:

Pored ovog značajnog projekta koji srednjoškolcima u Srbiji omogućava kvalitetnije obrazovanje, Eurobank Direktna je uključena i u niz drugih aktivnosti koje realizuju organizacije i institucije širom Srbije. Projekat „Zelena Srbija” koji drugu godinu zaredom realizuje kompanija Color Media Communications samo je jedan u nizu koje Banka podržava. Zaposleni su učestvovali u sadnji drveća u parku „Ušće” koji je ovom prilikom oplemenjen sadnicama lipe, japanske trešnje i kuglaste katalpe. Cilj projekta je zaštita životne sredine i podizanje svesti o tome koliko je važno ozelenjavanje i pošumljavanje Srbije.

„Sat za našu planetu” je globalna akcija u okviru koje milioni ljudi širom sveta gase svetla na sat vremena kako bi podigli svest o značaju očuvanja prirode i uštede energije, a Eurobank Direktna već godinama uzima učešće u ovoj inicijativi. Od prvog dana svog poslovanja Banka se zalaže za zaštitu životne sredine i čuvanje resursa i teži ka smanjenju negativnog uticaja na životnu sredinu. Takođe, centrala Banke u Beogradu nosi epitet „pametne zgrade”, jer je izgrađena po najsavremenijim ekološkim standardima.

I ove jeseni Eurobank Direktna se priključila inicijativi „Spasimo hranu, spasimo humanost”, koju je pokrenula Koalicija za dobročinstvo. Banka je promovisala kampanju na svojim društvenim mrežama, a takođe je oslobodila bankarskih provizija sve uplate upućene ka namenski otvorenom računu povodom „Nacionalnog dana davanja” za sve donacije građana i kompanija koje su namenjene za kupovinu paketa osnovnih životnih namirnica za najugroženije građane.

Za poseban doprinos ovoj kampanji, Eurobank Direktna dobila je plaketu od strane Srpskog filantropskog foruma. Takođe, brojne druge društveno odgovorne aktivnosti tokom poslednje dve decenije nagrađivane su najprestižnijim domaćim priznanjima, pokazujući još jednom da Eurobank Direktna predstavlja stub poverenja u zajednici u kojoj posluje.

Priredila: Nevena Đukić

Tekst objavljen u Magazinu Energetskog portala ODGOVORNO POSLOVANJE.

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti