Novi pneumatici za performanse tokom cele godine 

Foto-ilustracija: Pixabay

Razvoj automobilske industrije veoma je dug, prvi automobil napravljen je 1885. godine u Nemačkoj i imao je tri točka, a danas se proizvode električna i hibridna vozila i intenzivno se radi na razvoju tehnologije autonomne vožnje. Prva asocijacija kada neko kaže automobil mnogima od nas su gume. I prvi automobil imao je točkove sa metalnim kracima koji su bili obloženi gumom. Zato razvoj guma u korak prati razvoj automobila i na ovom tržištu gotovo svakodnevno se pojavljuju novi i bolji modeli.

Moglo bi se reći da je nekada sve mnogo jednostavnije, u ponudi je bilo svega nekoliko modela pneumatika i vozači nisu imali mnogo izbora. Danas, pre kupovine, vozači automobila moraju dobro da se informišu jer treba da odaberu gume koje se odlično uklapaju i zadovoljavaju sve potrebe tokom zahtevne vožnje.

Prilikom odabira pneumatika vozači posebnu pažnju posvećuju onim gumama koje im obezbeđuju pouzdanost u svim vremenskim uslovima, pogodne su za sve vrste drumskog prevoza i imaju odličan odnos cene i kvaliteta.

Pneumatici Fulda REGIO serije 3 za korišćenje tokom cele godine poseduju oznaku 3PMSF, a svojom svestranošću predstavljaju izvrsno rešenje kako za prevoz na velike daljine, tako i za zahtevnu gradsku vožnju. 

Foto: Promo

Ovu seriju čine REGIOCONTROL 3 za upravljačku osovinu, REGIOFORCE 3 za pogonsku osovinu i REGIOTONN 3 za prikolice, a njen razvoj diktirali su potencijalno velika kilometraža, potrošnja goriva i prianjanje.

Pneumatike odlikuju dubok profil, usavršena kombinacija lamela robusnih i blokova, kao i neusmerena šara gazećeg sloja koja omogućava do četiri odsto više pređenih kilometara. Svi na osovinskim pozicijama nose oznaku pahulje u planini sa tri vrha (3PMSF) koja ukazuje na njihovu usklađenost sa najstrožim zakonodavstvom za zimske pneumatike.

Posebna pažnja posvećena je ekološkoj održivosti. Tako model REGIOCONTROL 3 ima robusnu šaru sa pet rebara i veoma čvrstim ramenim rebrima, što smanjuje habanje ramenog dela.

poređenju sa prethodnikom, ima 4 odsto veću zapreminu gume za habanje, što omogućava veću kilometražu, a bolje prianjanje obezbeđuje izražena šara gazećeg sloja sa cik-cak lamelama. Određene dimenzije donose i veću nosivost. Zbog toga je pneumatik idealan za kamione najnovije generacije, koji zbog ekoloških standarda EURO 6 i komponenata u vezi sa elektrifikacijom, imaju veću težinu na upravljačkoj osovini.

Milica Radičević

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti