Momirović: Izgradnja Fruškogorskog koridora od neprocenjivog značaja za Vojvodinu

Foto: Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture

Fruškogorski koridor predstavlja jedan od ključnih razvojih projekata za Srbiju, jer će se izgradnjom mosta na teritoriji grada Novog Sada i Obilaznice oko Novog Sada promeniti perspektiva i učiniti da taj grad postane moderniji i moćniji, rekao je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović.

,,Ponosan sam što u uslovima energetske krize, i uprkos aktuelnoj situaciji u Evropi,  ostajemo posvećeni realizaciji svih započetih investicija, a trenutno gradimo 10 auto-puteva, od kojih je jedan i “Fruškogorski koridor” u čijem sklopu se između ostalog nalazi i izgradnja budućeg najvećeg tunela u Srbiji”, izjavio je ministar Momirović nakon obilaska radova.

Ministar je dodao da samo ukoliko budemo jedinstveni, ako se zajedno orjentišemo ka održivoj potrošnji energenata, uspećemo da realizujemo sve započete projekte, jer samo kao jedinstvena Srbija, koja je ispresecana novoizgrađenim autoputevima, možemo da zanemarimo prošlost, nastavimo ka budućnosti i iz ove krize izađemo jači.

Obilasku radova prisustvovao je i direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić i tom prilikom se zahvalio ministru na velikoj podršci u realizaciji ovog projekta.

,,Radovi su intenzivirani, i trenutno se izvode na dva ključna objekta na ovom projektu, a to je most preko Dunava u dužini od preko 1650 m., kao i na tunelu Iriški venac čija će dužina iznositi preko 3,5 kilometara“, rekao je Antić.

Pre obilaska radova, ministar Momirović održao je prvi konsultativni sastanak Posebne radne grupe za praćenje i realizaciju projekta Izgradnje brze saobraćajnice – državnog puta IB reda br. 21, Novi Sad – Ruma (“Fruškogorski koridor”).

Fruškogorski koridor dužine 48 kilometara povezaće Novi Sad, Irig i Rumu i nastaviće se autoputem Ruma-Šabac. Trasa koridora je podeljena na četiri deonice i to: deonica 1 (Žeželjev most – petlja za E-75 – Paragovo), deonica 2 (Paragovo – početak obilaznice Rume), deonica 3 (petlja “Kać“ – petlja za E-75) i deonica 4 (početak Obilaznice Rume – petlja za E-70).

Energetski portal

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti