MOL SERBIA – DVE DECENIJE USPEHA

Foto: MOL Serbia

Kompanija MOL Serbia obeležila je jubilej rada kompanije u Srbiji – 20 uspešnih godina. Na svečanom prijemu osim osvrta na prethodne dve decenije rada, menadžment kompanije je predstavio i planove za naredni period.

Kompanija MOL Serbia je u Srbiju došla 2003. godine kada je prvo počela sa radom veleprodaja goriva, koja i danas predstavlja značajan segment poslovanja kompanije, s obzrom da se MOL Serbia nalazi u samom vrhu kompanija koje se bave veleprodajom goriva. Nakon samo dve godine (2005. godine) otvorena je prva servisna stanica u Beogradu, koja se i danas nalazi na istom mestu u Višnjici. Tokom dve decenije rada, kompanija je vodila računa da konstantno inovira i korisnicima u Srbiji, osim najkvalitenijih goriva, ponudi i gastro segment, kao i TNG, polimere, bitumen, lubrikante, auto – hemiju. U prilog ovom ide i činjenica da u okviru MOL Serbia servisnih stanica rade Fresh Corneri od 2015. Tada je otvoren prvi Fresh Corner na Horgošu 2 i od tada do danas imamo 45 Fresh Cornera na kojima je prodato više od četiri miliona šoljica kafe, više od 150.000 hotdogova, i više od 340.000 sendviča.

„Od dolaska na srpsko tržište uložili smo više od 2,9 milijardi dinara, a 2019. smo u Sremskim Karlovcima otvorili Depo za gorivo i to je bila najveća investicija MOL Grupe u Srbiji. Konstantno razvijamo našu maloprodajnu mrežu servisnih stanica kako bismo bili što bliže našim kupcima. Trenutno imamo više od 70 servisnih stanica. Osim što se trudimo da pored goriva našim kupcima budemo i mesto na kom će uživati u gastro proizvodima poput kafe ili hot doga, želimo da budemo i dobar komšija i da deo profita uložimo u lokalnu zajednicu. Do sada smo kroz različite društveno korisne aktivnosti uložili više od 11,4 miliona dinara. Jedan od CSR projekata na koji smo izuzetno ponosni jeste naša kampanja pod nazivom ,,Igra je za decu, dečiji život nije igra’’ pokrenuta 2018. godine u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, sa ciljem da podigne svest roditelja vozača o značaju pravilnog postavljanja dečijih sedišta u automobile. Naši zaposleni su najvažniji resurs kompanije i bez njihove posvećenosti, truda i zalaganja ne bismo bili ovako uspešni. Oni se takođe bave i volonterskim akcijama kako bi pomogli da naša zajednica što bolje funkcioniše i na taj način očuvali životnu sredinu i uvek bili uz one kojima je naša podrška neophodna. Nastavićemo da razvijamo našu maloprodajnu mrežu, ali i da budemo pouzdan partner našim kupcima i privredi Srbije“ rekao je Milenko Janković, generalni direktor u kompaniji MOL Serbia.

Posebnu pažnju u narednom periodu kompanija će, pored širenja maloprodajne mreže, posvetiti i kontinuiranom razvoju zaposlenih. Tržište prolazi kroz različite promene usled globalne ekonomske i geo političke situacije. Međutim, iskustvo je pokazalo da dobar tim saradnika, kvalitetno planiranje i upravljanje može dovesti do željenih rezultata. MOL Serbia planira dalje unapređenje usluga u Srbiji u skladu sa ažuriranom Strategijom 2030+ MOL Grupe „Shape Tomorrow“, kako bi se pozicionirala kao jedan od lidera u segmentu maloprodaje i pružanju usluga moblinosti.

Vizija MOL Grupe je jasna – ide se ka cilju da kompanija bude ključni igrač u oblasti cirkularne ekonomije kroz nisku emisiju ugljenika, ali i da se ponudi alternativno gorivo, kao i proizvodi i usluge za ljude u pokretu. Dodatno, poslednjih godina, MOL je posvećen razvoju EV infrastrukture i pozitivno utiče na usvajanje EV u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Plan je da se i u Srbiji na određenim servisnim stanicama instaliraju punjači za električna vozila, čim bude usvojena zakonska regulativa o električnim punjačima na benzinskim stanicama. 

Izvor: MOL Serbia

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti