Prepoznatljiva belo-crna-bordo Burberry šara na bež pozadini posebno je popularna na šalovima i mantilima. Da nisu dospeli do ormana svojih vlasnika do kraja godine u kojoj su proizvedeni, ovi modni komadi mogli su da budu spaljeni.
Modna kuća Burberry dugo se pridržavala prakse spaljivanja svoje garderobe kako bi održala reputaciju ekskluzivnog brenda. Od ove godine je se odriče, podstaknuta agencijama i aktivistima za zaštitu prirode.
Samo tokom 2017. godine odeća u vrednosti od 36 miliona američkih dolara pretvorena je u pepeo. Od 2012? Čak 136 miliona dolara u odevnim predmetima je izgorelo. Kompanija je u svoju odbranu u prošlosti koristila argument da je energiju, nastalu iz ogromnih požara, ponovo upotrebljavala.
Godina 2018. bila je prekretnica u njihovom poslovanju. Burberry je uneo korenite promene i od sada će proizvode koje ne proda da reciklira ili prosledi u lokalne dobrotvorne ustanove.
Ovo nije jedina održiva novina u okviru modne kuće.
Burberry je objavio da više u svojim modnim kolekcijama neće koristiti krzno.
„Moderni luksuz zahteva odgovornost prema životnoj sredini i društvu“, rekao je o ovoj zelenoj promeni Marko Gobeti, direktor preduzeća.