Sajam automobila za četiri dana posetilo 66.416 ljudi 

Foto: Beogradski sajam

Sajam automobila DDOR  Eco BG Car Show 07 i 14. Sajam motocikala „Motopassion“ tokom četiri dana posetilo je 66.416 posetilaca. Ovo je bio najveći auto-moto događaj te vrste u svetu i prva manifestacija te vrste u Evropi koja je održana nakon dvogodišnje pauze u organizaciji sajmova. 

Beogradski sajam kao organizator, Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova i kompanija DDOR Osiguranje Novi Sad, kao generalni sponzor ove manifestacije, opredelili su se da u skladu sa novim vremenom i prilikama (a o tome govori već i odrednica ECO u inoviranom nazivu sajma), prilagodi izlagački koncept manifestacije akcentujući vozila sa ekološki naprednim pogonskim rešenjima, automobile na električni pogon i hibride, ali i nove modele sa konvencionalnim pogonima, ekološki unapređene i sa najvišim ekološkim standardima. Ideja je bila da se promovišu nove tehnologije koje su danas aktuelne u auto-industriji, ali i one koje će to biti u najskorijoj budućnosti.

“To je moglo da se ostvari u uslovima očekivano smanjenog komercijalnog efekta u smislu prodaje vozila, zbog nedostatka novih vozila na tržištu, ali istovremeno uz ogromno interesovanje stručne i široke javnosti za modele vozila koja već sada imaju najnovija pogonska rešenja, a čija se potpuna komercijalizacija tek očekuje. Sa takvim konceptom i očekivanjima saglasile su se gotovo sve članice Asocijacije uvoznika, što znači i svi brendovi na našem tržištu, pa su, i s obzirom na inovativnost i ekskluzivnost ovakvog sajamskog koncepta i na to da trenutno nema mnogo aktivnih sajmova po svetu, odlučili da predstave izuzetno veliki broj premijera, pogotovo kod električnih vozila, koji su bili potpuni noviteti kod većine brendova”, navodi se u saopštenju Beogradskog sajma.

Pod sloganom „Prirodni broj obrtaja“, ovaj najznačajniji godišnji događaj u sektoru auto i moto industrije u regionu ali i jugoistočnoj Evropi, okupio je u okviru sajma automobila 210 automobilskih izlagača, sa tridesetak brendova (uključujući premijerno i 102 godine star, danas kinesko-britanski MG, trenutno najbrže rastući automobilski brend u Velikoj Britaniji). Oni su prikazali više od 140 različitih modela. Bilo je 48 novih modela, od čega su 36 bile premijere a 12 noviteti. Sa potpuno električnim ili punim hibridnim pogonom bilo ih je čak 36. Čisto električnih automobila među premijerama i novitetima bilo je 25, odnosno više od 50 posto. Na „Motopassionu“ je, pod sloganom „Sve tvoje strasti na jednom mestu“, izlagalo 50 izlagača, koji su predstavili tridesetak brendova motocikala, ATV i ostalih motornih vozila, sa više od 80 modela.

Izvor: Beogradski sajam

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti