Uskoro brza saobraćajnica Obrenovac – Ostružnica

Foto-ilustracija: Pixabay

Predsednik opštine Obrenovac Miroslav Čučković izjavio je da je danas raspisan tender za projektovanje brze saobraćajnice Obrenovac – Barič – Duboko – Umka –  Ostružnica.

U pitanju je, dodao je, deonica od 14 kilometara koja će omogućiti da se zaustavi trenutno najveće klizište u Evropi, koje se nalazi na toku reke Save u mestu Duboko.

„Takođe, pružiće se i mogućnost da ljudi iz ovog dela Beograda, koji gravitira ka Čukarici do auto-puta „Miloš Veliki”, dolaze novim putem. Paralelno sa tim imaćemo i saobraćajnicu koja vezuje Surčinsku petlju i ulice Vojvođansku i Jurija Gagarina. Na taj način će spoljašnji prsten oko Beograda dobiti potpuno novi tok i osigurati pre svega bezbednost učesnika u saobraćaju, ali i omogućiti brži dolazak Obrenovčana do centra Beograda“, pojasnio je Čučković.

Podsetimo, novi ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović prvi put je u ponedeljak bio na terenu i tom prilikom kontrolisao radove na velikim projektima.

On je posetio gradilište deonice autoputa „Miloš Veliki“ od Preljine do Požege od 30,9 km, gde je dobio potvrdu od izvođača da će ta deonica biti gotova do kraja 2021.

„Ovo je moja prva aktivnost kao resornog ministra. Ostvarili smo mnoge uspehe na polju instrastrukture, ali nijedan uspešan projekat nije tako vidljiv kao autoput „Miloš Veliki“, rekao je Momirović za Tanjug, nakon sastanka sa predstavnicima kineske kompanije CCCC i obilaska radova na tunelu Laz, koji će biti jedan od najvećih tunela u Srbiji od skoro tri kilometra dužine.

Foto-ilustracija: Unsplash (Ricardo Resende)

Kaže da su decenijama unazad ljudi prolazili starim putem rizikujući svoje živote, jer nije postojao autoput i da je i lično ranije tu skoro svakodnevno prolazio i bio spreman da se opkladi da tuda nikada neće proći autoput.

„Da mi je neko pričao pre desetak godina da će taj autoput postojati i da ćemo stajati ovde, rekao bih da je to nemoguće“, naveo je ministar građevinarstva.

Izrazio je zadovoljstvo dinamikom izvođenja radova na deonici Preljina – Požega, gde se trenutno izvode radovi na tunelima Laz i Munjino Brdo. Ističe da je izvođač pokazao ozbiljnost i kvalitet, na čemu je zahvalio kineskoj kompaniji, kao i investitoru Putevima Srbije.

Izvor: Grad Beograd

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti