Obilaznica oko Beograda privodi se kraju, i tokom ovog meseca očekuje se da bude gotova. Njen završetak značajno će uticati na rasterećenje samog grada i mosta Gazele.
Da bi obilaznica bila potpuna neophodno je uraditi još 31 kilometar od Bubanj potoka do Pančeva, čije je projektovanje počelo pre nekoliko meseci. Međutim, ta deonica je vrlo zahtevna jer ona ne čini samo 31 kilometar saobraćajne obilaznice, već i 28,8 kilometara železničke obilaznice. Ideja je da sav teretni železnički saobraćaj iz Pančeva, Vršca, Zrenjanina, Kikinde više ne prolazi kroz glavni grad, zbog čega se treba izraditi železničko drumski most kod Vinče – odnosno železnička obilaznica oko Beograda.
Pročitajte još:
- POTPISANA PRVA TRANŠA GRANTA EU ZA BRZU PRUGU BEOGRAD–NIŠ
- SLEDEĆE GODINE POČINJE IZGRADNJA AUTO-PUTA BEOGRAD–ZRENJANIN–NOVI SAD
- UŽICE – POTVRĐEN PROJEKAT IZGRADNJE OBILAZNICE
Kod Bubanj potoka i Leštana biće urađeni i tuneli, navedeno je u saopštenju Vlade.
U Surčinu je sa kineskom kompanijom potpisan aneks ugovora za petlju Jakovo i to je nastavak brze saobraćajnice Surčin – Novi Beorgad, naveo je nadležni ministar. Ova petlja omogućava da Zemun i Novi Beograd budu bolje povezani, i da više od 40.000 ljudi iz Surčina i drugih opština ima direktan izlaz na auto-put, dok će, s druge strane, ukinuti sav teretni, tranzitni kamionski saobraćaj kroz Surčin.
Energetski portal