Struja koju koristi Austrijska železnica u potpunosti potiče iz obnovljivih izvora energije

Foto: ÖBB/Andreas Scheiblecker

Tehnički servis Austrijske železnice (ÖBB) će investirati 40 miliona evra u izgradnju hale za održavanje noćnih vagona.

Nakon što je u januaru ove godine Austrijska železnica  pokrenula novu noćnu liniju od Beča do Brisela, u decembru 2020. godine planirano je otvaranje još jedne linije od Beča do Amsterdama. ÖBB trenutno nudi 19 noćnih linija, što je čini najvećim ponuđačem ove usluge u Evropi.

Hala za održavanje noćnih vagona biće izgrađena u bečkom becirku Zimering gde se nalazi jedna od radionica Tehničkog servisa koja postoji 150 godina. Početak radova na izgradnji hale je zvanično počeo, a završetak radova se očekuje u proleće 2022. godine. Radionica u Zimeringu nudi 500 visoko kvalifikovanih radnih mesta, a izgradnjom hale biće otvorena dodatna radna mesta. Tu će se vršiti sve vrste održavanja, od manjih servisnih popravki do velikih revizija vagona. Radionica u Zimeringu izvrši reviziju 25 garnitura za „Railjet“ brze vozove i 130 putničkih kola godišnje.

Austrijska železnica svake godine preveze 477 miliona putnika i 105 miliona tona dobara. Godišnje investicije u infrastrukturu železnice iznose dve milijarde evra. ÖBB je 2019. godine sa 96 odsto tačnosti bila jedna od najtačnijih železnica u Evropi, a struja koju železnica koristi potiče u potpunosti iz obnovljivih energetskih resursa. Austrijska železnica je najveće ekološko preduzeće u zemlji.

Izvor: Eurocomm-PR

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti