Smrznuto povrće iz Srbije u marketima Dubaija

Foto-ilustracija: Unsplash (Iñigo De la Maza)

Sve je više prehrambenih kompanija iz Srbije čiji se proizvodi nalaze na rafovima velikih trgovinskih lanaca u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, što pokazuje da kvalitetna domaća hrana uvek nađe put do zahtevnih tržišta i kupaca, piše Privredna komora Srbije.

„Potrošačima ovog tržišta na raspolaganju je više od deset proizvoda iz „Florinog“ asortimana, i to u jednom od najvećih trgovinskih lanaca u Dubaiju, sa 20 hipermarketa“, objašnjava Miloš Mijović, direktor PIK Bečeja.

On dodaje da je u pitanju veliki uspeh srpskog brenda smrznutog i konzervisanog povrća i voća jer je fabrika „Flora“ do sada bila prisutna u zemljama Bliskog istoka samo kroz proizvodnju za trgovačke marke.

„Ovo je prvi put da se njeni proizvodi pod sopstvenim brendom nalaze u prodavnicama u Dubaiju„, podseća Mijović.

„Flora“ izvozi na 50 tržišta – EU, CEFTA i Ruske Federacije, a uspešno širi izvozne poslove na Bliskom istoku. Među najzastupljenijim proizvodima su smrznuti grašak, zelena boranija, kukuruz šećerac, brokoli, karfiol, ali i proizvodi iz premijum kategorije, poput edamamea i različitih mikseva.

Nedavno smo objavili da Ujedinjeni Arapski Emirati svega 25 odsto potreba za hranom pokrivaju sopstvenom proizvodnjom, a osim smrznute hrane, ova zemlja je neograničeno tržište i  za našu organsku proizvodnju.

Na tamošnje tržište izvoze se mahom jabuke, mleko i kukuruz, a sada su traženi proizvodi od meda, tvrdi sirevi, vino, testenine, kukuruz i stočna hrana, navodi se na sajtu Vlade.

Izvor: Privredna komora Srbije

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti