Prepoznatljiva belo-crna-bordo Burberry šara na bež pozadini posebno je popularna na šalovima i mantilima. Da nisu dospeli do ormana svojih vlasnika do kraja godine u kojoj su proizvedeni, ovi modni komadi mogli su da budu spaljeni.
![](https://energetskiportal.rs/wp-content/uploads/2018/09/interview-2211354_960_720-340x227.jpg)
Modna kuća Burberry dugo se pridržavala prakse spaljivanja svoje garderobe kako bi održala reputaciju ekskluzivnog brenda. Od ove godine je se odriče, podstaknuta agencijama i aktivistima za zaštitu prirode.
Samo tokom 2017. godine odeća u vrednosti od 36 miliona američkih dolara pretvorena je u pepeo. Od 2012? Čak 136 miliona dolara u odevnim predmetima je izgorelo. Kompanija je u svoju odbranu u prošlosti koristila argument da je energiju, nastalu iz ogromnih požara, ponovo upotrebljavala.
Godina 2018. bila je prekretnica u njihovom poslovanju. Burberry je uneo korenite promene i od sada će proizvode koje ne proda da reciklira ili prosledi u lokalne dobrotvorne ustanove.
Ovo nije jedina održiva novina u okviru modne kuće.
Burberry je objavio da više u svojim modnim kolekcijama neće koristiti krzno.
„Moderni luksuz zahteva odgovornost prema životnoj sredini i društvu“, rekao je o ovoj zelenoj promeni Marko Gobeti, direktor preduzeća.