Nakon što je prošle godine uspešno sprovela akciju „Čisto iz ljubavi“, u okviru koje je uklonjeno čak 8 tona otpada, kompanija Lidl Srbija poziva organizacije širom Srbije da se i ovog maja aktiviraju i pomognu prikupljanju otpada rasutog po prirodi i okruženju u kome živimo.
Odabranim udruženjima Lidl će dodeliti finansijska sredstva za organizovanje akcija čišćenja sa ciljem uklanjanja otpada iz svog okruženja. Prijave su počele u ponedeljak 4. aprila i trajaće do 24. aprila, a predstavnici lokalnih udruženja se prijavljuju putem sajta: Čisto iz ljubavi – Lidl Srbija, gde ujedno mogu pronaći i više informacija o načinu konkurisanja.
Lidl će partnerske organizacije birati na način da se obezbedi ravnomerna geografska rasprostranjenost lokacija za čišćenje, a fokus će biti na zbrinjavanju prikupljenog otpada tokom akcija održanih u maju.
„Verujemo da se ljubav prema zemlji ogleda kroz brigu o njoj i zato radimo na podizanju svesti o ekološkim temama. Prošle godine smo imali preko 500 volontera i sarađivali smo sa preko 10 lokalnih udruženja, pa ovim putem pozivamo sve zainteresovane da se prijave i zajedno sa nama doprinesu uklanjanju još veće količine otpada“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija, Martina Petrović.
Pročitajte još:
Ova akcija Lidla, proistekla je iz strategije Švarc grupe (Schwarz Gruppe) „REset Plastic“, za odgovorno upravljanje plastikom, koja je usmerena na pet oblasti delovanja: od izbegavanja upotrebe plastike, čemu je najbolji primer kompanijsko povlačenje potrošačkih plastičnih kesa i dodatnih poklopaca na mlečnim proizvodima, recikliranja, uklanjanja plastike iz prirode, što se odnosi i na akciju „Čisto iz ljubavi“, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti.
Lidl i GLOBALG.A.P. razvili prvi standard za zaštitu biodiverziteta
Lidl je zajedno sa sertifikacionom kućom GLOBAL G.A.P. i drugim partnerima završio razvoj standarda za zaštitu biodiverziteta u konvencionalnoj proizvodnji voća i povrća u Evropi. U praksi, ovaj projekat omogućava Lidlu da bude prvi evropski trgovac koji podstiče očuvanje raznolikosti vrsta, doprinosi očuvanju kvaliteta i plodnosti zemljišta, dok na duže staze doprinosi boljem stanju prirode.
Od sada će ovaj modul pod nazivom „BioDiversity“ biti dostupan svim učesnicima na tržištu kao dodatni modul za uspostavljeni GLOBALG.A.P. standard za dobre poljoprivredne prakse. Lidl će u prvom koraku, primeniti standard na više od 250 proizvođača iz različitih evropskih zemalja, a u narednom koraku GLOBALG.A.P. dodatak za zaštitu biodiverziteta biće predstavljen svim evropskim proizvođačima voća i povrća.
„Uvođenje prvog standarda biodiverziteta u konvencionalnoj evropskoj proizvodnji voća i povrća pokazuje koliko su inicijativa i saradnja važni. Odlučni smo u nameri da budemo pokretači promena u celoj industriji kako bismo unapredili jedan od izazova našeg vremena, očuvanje biodiverziteta”, izjavila je Petrović.
Izvor: Red Communications