Izgradnja tunela Iriški venac najzahtevnija je deonica za izradu kada je u pitanju Fruškogorski koridor. Kada bude završen, ovaj tunel će biti najduži u Srbiji sa dužinom od 3,5 kilometara. Trenutno je završeno oko 30 odsto radova, a očekuje se njihovo završavanje do 2026. godine. Završetak projekta omogućiće povezivanje sa autoputem Beograd – Šid i Novim Sadom, kao i sa planiranim autoputem Beograd – Zrenjanin, navodi se na sajtu Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
Radovi na Fruškogorskom koridoru uključuju i izgradnju mosta preko Dunava. Kako je ranije navedeno most će imati 1.663 metra sa prilaznim konstrukcijama i biće širok od 25 do 28 metara. Glavni deo mosta preko Dunava biće dugačak 505,75 metara.
Pročitajte još:
- UVOĐENJE MOTO-PUTEVA: EFIKASNIJI SAOBRAĆAJ U BEOGRADU I SRBIJI
- NOVA ULAGANJA U NOVOSADSKE SAOBRAĆAJNICE – OBNAVLJA SE I TEMERINSKI PUT
- PROJEKTOVANJE PRUGE OD BEOGRADA DO HRVATSKE GRANICE
Do sada je izbušeno oko 37 odsto, odnosno 2.050 metara, obe tunelske cevi dužine sedam kilometara. Projektom su predviđeni i brojni drugi infrastrukturni radovi, uključujući brzu saobraćajnicu od Sombora do Kikinde, nazvanu „Osmeh Srbije“, i izgradnju pomenutog mosta u Novom Sadu.
Ovi radovi predstavljaju važan korak u povezivanju različitih delova Srbije sa brzim saobraćajnicama, čime se podiže ukupni infrastrukturni standard zemlje.
Direktor Koridora Srbije, Aleksandar Antić, istakao je da je Fruškogorski koridor vrlo zahtevan projekat čija dužina trase iznosi 48 kilometara sa dodatkom veze prema Žeželjevom mostu.
Svi radovi teku prema predviđenoj dinamici.
Energetski portal