Pešačko-biciklistički most od Ade Ciganlije do Novog Beograda aspolutno je potreban građanima, jer Ada predstavlja najzanačajniji prirodni rezervat koji grad Beograd ima, istakao je glavni gradski urbanista Marko Stojčić gostujući na Studiju B.
„Što je više uređujemo, Ada Ciganlija je sve više privlačnija, ali ima i sve više automobila kojima sugrađani tamo stižu. Zato ovaj most prvenstveno ima namenu da „prebaci“ pešake i bicikliste sa novobeogradske strane na najveće beogradsko izletište. Kao što znamo Novi Beograd i Zemun su veličine Novog Sada, tako da je reč o zaista velikom broju ljudi koji dolaze na Adu automobilom. Na ovaj način oni će se zaustaviti na mestu gde pravimo javnu garažu sa 300 parking mesta. Oni će, naravno, preći biciklom ili peške na Adu, a pozicija je takva da je moguća distribucija ljudi levo i desno od mosta jer je u pitanju Ulica omladinskih brigada, jedna od najznačajnijih saobraćajnica na Novom Beogradu i prirodno je da se tu i završi“, istakao je Stojčić.
Pročitajte još:
Prema njegovim rečima prostornu analizu idejnog rešenja izradila je Služba glavnog gradskog urbaniste i ista će biti dodatno razrađivana, a u arhitektonsko-likovnom smislu veoma je atraktivna skulptura koja će se nalaziti na tom prostoru i koja povezuje dve zelene obale.
„S obzirom na to da se radi o pešačko-biciklističkom mostu, sada ne možemo tačno da da kažemo koliko će iznositi vrednost radova, da li će biti oko sedam ili osam miliona evra, ali dugoročno će se svakako isplatiti jer ćemo zaštititi Adu Ciganliju“, istakao je Stojčić.
Izvor: Grad Beograd