Kompanija „Dženeral Motors“ (GM) namerava da 2022. godine započne realizaciju programa „Ultium Čardž 360“ u sklopu kojeg će investirati 750 miliona dolara u ugradnju javnih punjača širom Kanade i SAD-a.
Američki proizvođač automobila namerava da donira 40.000 punjača koji će, uz pomoć dilera i franšiza, biti postavljeni na radnim mestima, stambenim objektima, univerzitetima, koledžima, sportskim objektima, ali i u ruralnim sredinama i manje prometnim mestima.
Cilj je da se infrastuktura za punjenje električnih automobila razvije do te mere da vozači više ne moraju da brinu o dometu vozila. Ovo je samo jedna od strategija kojom GM namerava da doprinese popularizaciji električnih vozila koja će, kako se nadaju, uskoro postati dostupna svima.
Pročitajte još:
Kompanija je lansirala još jedan brend, „Ultium“, pod kojim proizvodi baterije i druge delove za električne automobile, a sada je najavljena i proizvodnja Ultium punjača za EV.
Isporuka prvih punjača očekuje se 2022. godine, a kompanija je saopštila da će svaki biti opremljen internetom i blututom, imati dinamičko balansiranje opterećenja i moći da se vremenom nadograditi putem bežičnih automatskih ažuriranja, dok će dva premium modela imati još i prilagodljiv ekran osetljiv na dodir i ugrađenu kameru.
Ovi punjači biće dostupni svim vozilima, ne samo električnim modelima koje proizvodi „Dženeral Motors“.
„Želimo da kupcima pružimo pravu opremu i pristup punjenju gde i kada im je to potrebno, dok radimo sa našom mrežom dilera kako bismo ubrzali širenje pristupačnog punjenja širom SAD i Kanade, uključujući nedovoljno snabdevene, ruralne i urbane oblasti“, rekao je predsednik GM-a Mark Reus.