Schneider Electric ove godine obeležava jubilarnih 20 godina poslovanja u Srbiji i Crnoj Gori. Pored brojnih dostignuća i ostvarenih rezultata, kompanija je izuzetno ponosna na svoju mrežu partnera koju je razgranala na domaćem tržištu i koju i dalje namerava da širi. Veliki broj partnera ima dvadesetogodišnju saradnju sa Schneider Electric-om, a jedan od njih je i RAZO D.O.O.
Preduzeće RAZO je osnovano 1991. godine i u početku se bavilo izvođenjem elektroradova u građevinarstvu. Vremenom se razvilo u preduzeće koje se bavi prodajom elektromaterijala kroz veleprodaju i maloprodaju, a 2003. godine započinju saradnju sa Schneider Electric-om koja traje do današnjih dana.
Uspešna dugogodišnja saradnja je bila povod za razgovor sa Zoranom Janjićem, finansijskim direktorom preduzeća RAZO koji smatra da je ova saradnja doprinela razvoju preduzeća RAZO i da je imala direktan uticaj na širenje usluga.
„Od trenutka kada smo postali distributeri Schneider-ove niskonaponske opreme, unapredio se obim i kvalitet naših usluga. Uzajamna saradnja dovela je do toga da se naš razvoj odvijao paralelno sa razvojem Schneider Electric-a u Srbiji. Počeli smo da širimo našu prodajnu mrežu da bismo danas došli na to da sarađujemo sa preko 50 prodajnih mesta”, kaže on.
Zoran Janjić, kao jednu od glavnih prednosti međusobne saradnje, ističe i to da im je plasiranje Schneider-ove niskonaponske opreme pomoglo da postanu vidljiviji na tržištu i da ih kupci prepoznaju po širokom asortimanu modularne galanterije, automatskih osigurača, fid sklopki, kontaktora i slično.
Kako se menjalo tržište, kao i potrebe potrošača, tako se razvijalo i preduzeće RAZO koje je vremenom razvilo E – COMMERCE i onlajn prodavnicu. Prema rečima našeg sagovornika, ovo je jedna od promena na koje je direktno uticala saradnja sa Schneider Electric-om i to kroz savete od strane Schneider-ovog stručnog kadra, vezanih za digitalni marketing, potom kroz korisne tekstove, linkove, kataloge što je sve zajedno dovelo do toga da RAZO izgradi dobru online reputaciju.
Jedno od značajnijih pitanja koje se nameće kada je reč o izboru poslovnih partnera je i to po čemu birati, odnosno šta je to što Schneider Electric izdvaja u odnosu na ostale kompanije na našem tržištu?
Pročitajte još:
U preduzeću RAZO smatraju da ono što izdvaja ovog partnera jeste to što postoji odlična saradnja sa distributerima, prihvatanje predloga i sugestija, kao i timski rad na praćenju svetskih trendova, uvođenju novina kao i otklanjanju bilo kakvih anomalija ukoliko one postoje. Prema mišljenju Zorana Janjića, Schneider Electric nudi proizvode koje odlikuje kvalitet i postojanost, ali ne samo to – u pitanju je partner koji ima stručni kadar i koji svoje znanje deli sa drugima.
„Svih ovih godina saradnja je bila uspešna, a kao veliku prednost Schneider Electric-a, u odnosu na druge kompanije sa kojima sarađujemo, istakao bih i pohvalio stručni kadar, veliki broj obuka i webinara, prezentacije novih proizvoda majstorima na prodajnim mestima, obilazak tržišta… Sve ovo zajedno sa garancijom kvaliteta proizvoda, tačnim rokovima isporuke, ispunjavanjem različitih zahteva kupaca je nešto što unapređuje imidž svake kompanije i u tome vidimo najveću prednost našeg partnerstva”, ističe Janjić.
Zbog toga što je reč o kompaniji koja pruža sve ovo, kao i tehničku podršku koja je dostupna u svakom trenutku, stručni kadar koji pruža stručne konsultacije, katalošku dokumentaciju, uputstvo za montažu i održavanje, softwerske podršku, iz RAZO kompanije poručuju da bi uvek birali istog partnera.
„Schneider Electric predstavlja inkubator ogromne energije i ideja za inovacije na našem tržištu. Ako tražite pouzdanog partnera spremnog da Vam uvek izađe u susret, kao i da odgovori na sve vaše zahteve, na pravom ste mestu. Zbog svih navedenih razloga mi smo punih 20 godina lojalni Schneider Electric-u“, zaključuje Zoran Janjić.
Izvor: Schneider Electric