Recikliranje pod sloganom „Vrhovi su nam u prirodi“

 

Foto: Apatinska pivara
Foto: Apatinska pivara

Svi posetioci „Hills up“ festivala, koji je održan minulog vikenda na Zlatiboru, su imali priliku da se sjajno zabave tokom muzičkog programa, ali i da saznaju više o važnosti recikliranja i očuvanja životne sredine učestvujući u aktivnostima koje je pripremila Apatinska pivara.

U okviru kampanje „Reciklirajte i Vi“ gosti festivala su sakupljali limenke za reciklažu u specijalno napravljenoj žičanoj konstrukciji koja simbolizuje planinske vrhove i pod sloganom „Vrhovi su nam u prirodi“ zajedno pokušali da doprinesu očuvanju prirode na jednoj od naših najatraktivnijih planina.

Svi oni koji su doneli svoje iskorišćene limenke dobili su nagrade, a sav ambalažni otpad koji je sakupljen tokom festivala je simbolično „izbačen“ sa planine i odnet na reciklažu nakon koje će biti ponovo upotrebljen.

Osim toga, posetioci su se takmičili i u pravljenju planinskih vrhova od limenki koje su takođe završile na reciklaži.

Posetioci festivala na Zlatiboru su mogli da saznaju da prosečna porodica u Srbiji godišnje baci oko 40 kilograma plastične ambalaže, da aluminijumske limenke mogu beskonačan broj puta da se recikliraju, kao i da se korišćena limenka u roku od 60 dana vraća na police kao nova.

Kampanju „Reciklirajte i ViApatinska pivara je pokrenula još 2008. kako bi dugoročno podizala svest javnosti o značaju i upotrebnoj vrednosti ambalaže.

Milisav Pajević

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti