Privredna komora Srbije i Razvojna agencija Srbije tradicionalno organizuju učešće 36 srpskih kompanija na jednom od najvećih međunarodnih sajmova prehrambene industrije SIAL koji se održava u Parizu od 19. do 23. oktobra 2024.
Proizvodni i izvozni potencijal srpskih kompanija biće predstavljen u dva nacionalna paviljona – u hali gde će biti izložena ponuda gotovih proizvoda i u hali specijalizovanoj za smrznute proizvode.
„Očekuje se da će raznovrsna ponuda srpskih proizvoda, a pre svega smrznuto voće i povrće, smrznute torte i kolači, nisko kalorični džemovi, voćni namazi sa 100 odsto sadržajem voće, organski proizvodi, sokovi, med, sušeno i čokoladirano voće, konditorski proizvodi, dečija hrana i drugi, privući veliki broj posetilaca, kupaca i poslovnih partnera“, ističe Zorana Delić iz Centra za organizaciju sajmova PKS.
Ove godine SIAL proslavlja 60. godina postojanja, a svojom dugogodišnjom tradicijom predstavlja vodeću poslovnu platformu, tokom koje proizvođači i izvoznici dogovaraju predstojeće poslovne aranžmane sa trgovcima, kupcima, uvoznicima, distributerima, ekspertima najvećih svetskih maloprodajnih trgovinskih lanaca i predstavnicima HoReCa lanaca prodaje.
Pročitajte još:
- Svetski dan hrane – smanjimo nejednakosti i bacanje hrane
- Od 1. septembra do kraja oktobra 81 vrsta proizvoda po najnižim cenama
- Da li rastu cene životnih namirnica?
„SIAL je međunarodni poslovni hab za promociju inovativnih rešenja i proizvoda, tehnologija proizvodnje i pakovanja, kao i specijalizovanih segmenata prehrane“, dodaje Delić.
Sajam promoviše 10 tematskih celina u okviru jedanaest izložbenih paviljona i to: nacionalni paviljoni i regioni sveta, gotova hrana, smrznuta hrana, mlečni proizvodi, voće i povrće, meso i riba, konditorski proizvodi, dugotrajni proizvodi, piće, organska hrana, zdrave grickalice.
Tržište Francuske sa oko 67 miliona stanovnika za srpske privrednike predstavlja i svojevrstan prozor i iskorak u zemlje Severne Afrike. Bivše francuske kolonije, zemlje Magreba i dalje su tradicionalno, trgovačkim vezama usmerene ka francuskom tržištu.
SIAL se održava svake druge godine i na sajmu će se predstaviti preko 7.500 izlagača iz 127 zemalja sa preko 400.000 visokokvalitetnih proizvoda. Očekuje se poseta više od 285.000 stručnih posetilaca.
Izvor: Privredna komora Srbije