Od 1. novembra Elektroprivreda Srbije (EPS) prestala je sa blagajničkim radom zbog značajnog pada broja uplata na šalterima, izjavio je Aleksandar Bjeličić, izvršni direktor za snabdevanje u EPS-u. U periodu od novembra do kraja januara zabeležen je nastavak pada broja uplata, posebno u pet velikih gradova gde su blagajne radile do 1. februara. U Beogradu je na šalterima račune platilo samo 1,8 odsto kupaca, dok je u Novom Sadu i Kraljevu taj procenat još manji, svega jedan odsto.
Poslovnice EPS-a nastavljaju sa radom, a građani se na šalterima mogu informisati, dobiti potrebne informacije o računima, ugovorima,a mogu i podneti prigovore ili reklamacije.
Kako se navodi u saopštenju EPS-a, intenzivno se radi na unapređenju poslovnog sistema i digitalizaciji usluga, što uključuje i prelazak na elektronsko plaćanje računa.
Pročitajte još:
- Solarna elektrana na TENT A puštena u probni rad
- Počinju prijave za subvencije za kupovinu električnih vozila
- Pored vode i grejanje skuplje od februara u Nišu
S tim u vezi, od novembra prošle godine, korisnici koji plaćaju račune elektronski ostvaruju popust od 30 dinara po računu, a dodatnih 50 dinara popusta na svaki račun dobijaju svi koji pređu na elektronski račun, što doprinosi i očuvanju životne sredine, navodi se na sajtu EPS-a.
Broj korisnika usluge Uvid u račun raste, dostigavši cifru od 720.000 korisnika. Kroz portal i aplikaciju EPS-a, građani mogu preuzeti i platiti račune, pregledati troškove i uplate za poslednje tri godine, te ostvariti dodatne pogodnosti.
Energetski portal