ABB i Nobel Media objavili su, prethodnog meseca, sklapanje međunarodnog partnerstva koje okuplja dve renomirane organizacije posvećene razvoju inovacija, obrazovanja i naučnih istraživanja, čineći ABB delom odabrane grupe međunarodnih Nobel partnera.
Nobel Media, pravno lice u okviru Fondacije Nobel, proširuje domet Nobelove nagrade na milione ljudi širom sveta kroz nadahnjujuće događaje, digitalne medije i posebne izložbe i aktivnosti vezane za nasleđe Alfreda Nobela kao i dostignuća laureata Nobelove nagrade. Kroz ove aktivnosti i događaje – uključujući i globalna okupljanja Nobel Prize Dialogue – Nobel Media se povezuje sa studentima i angažuje ih zajedno sa donosiocima odluka i radoznalom javnošću širom sveta.
Cilj ABB – Nobel Media partnerstva je sveopšta razmena znanja, inspirisanje ljudi da se bave naukom i otkrivaju najveće izazove našeg vremena. Kao lider u polju tehnologije, ABB će partnerstvu doprineti ogromnim naučnim i inovativnim iskustvom i posvećenošću.
Generalni direktor ABB-a, Ulrich Spiesshofer je izjavio: „Izuzetno nam je zadovoljstvo što smo postali međunarodni Nobel partner koji slavi vizionare i njihovu težnju da oblikuju svet, ispisujući nove stranice budućnosti. Nobel i ABB dele duboku posvećenost inovacijama i moći ideja, a ova prilika nas inspiriše da stavimo naglasak na revolucionarni rad laureata Nobelove nagrade, uzdižemo nauku i otkrića i inspirišemo sledeću generaciju izvanrednih pionira. Radujemo se bliskoj saradnji sa „Nobelom“ i uključivanju naših klijenata, zaposlenih i zajednica širom sveta u ovaj uzbudljiv poduhvat“.
Upravni direktor ABB Švedska, Johan Söderström je dodao: „Partnerstvo sa jednom od najvažnijih institucija naše zemlje je privilegija za sve nas u ABB-u. Sa zadovoljstvom ćemo istraživati događaje, aktivnosti i angažmane zajedno sa najboljim svetskim naučnicima. Ovo partnerstvo, takođe, jača našu posvećenost mlađim generacijama“.
„Nobelova nagrada predstavlja moć ideja i stvaranje boljeg sveta kroz znanje i nauku. Posvećenost ovim vrednostima je važnije nego ikad i smatramo je odgovornošću koju delimo sa ABB-om“, rekao je Mattias Fyrenius, generalni direktor Nobel Media. „Jačanje veza između poslovne zajednice, kreatora politika i akademskih građana predstavlja ključ za suočavanje sa najvećim izazovima našeg vremena, zbog čega sam ponosan što mogu da objavim partnerstvo sa ABB-om“.
Događaji i aktivnosti Nobel Media uključuju konferencije, predavanja i izložbe koje podstiču na razmišljanje na globalnom nivou, kao i zanimljiv sadržaj koji se prenosi široko rasprostranjenim digitalnim kanalima. Sledeći Nobel Prize Dialogue – koji okuplja laureate Nobelove nagrade, vodeće svetske naučnike, kreatore politika i idejne vođe iz celog sveta – biće održan u Santjagu, Čile sredinom januara 2019. godine.
Nobel Media širi saznanja o dostignućima nagrađenim Nobelovom nagradom i podstiče interesovanja za nauku, književnost i mir u skladu sa vizijom i nasleđem Alfreda Nobela. Kompanija doseže globalni auditorijum koji broji milione interesenata zahvaljujući svojim visokokvalitetnim produkcijama: zvaničnim digitalnim kanalima Nobelove nagrade, koncertima prilikom same dodele Nobelove nagrade, kao i nizu interkontinentalnih, inspirativnih predavanja sa laureatima Nobelove nagrade. Kompanija, takođe, upravlja portfoliom izdavačkih dozvola, prodajom snimaka i pravima na emitovanje ceremonija dodele Nobelove nagrade uživo.
Nobel Media®, Nobel Prize® i Nobelprize.org® su registrovani zaštitni znaci Fondacije Nobel.