EPS: Digitalizacijom usluga do smanjenja troškova

Od 1. novembra Elektroprivreda Srbije (EPS) prestala je sa blagajničkim radom zbog značajnog pada broja uplata na šalterima, izjavio je Aleksandar Bjeličić, izvršni direktor za snabdevanje u EPS-u. U periodu od novembra do kraja januara zabeležen je nastavak pada broja uplata, posebno u pet velikih gradova gde su blagajne radile do 1. februara. U Beogradu je na šalterima račune platilo samo 1,8 odsto kupaca, dok je u Novom Sadu i Kraljevu taj procenat još manji, svega jedan odsto.

Poslovnice EPS-a nastavljaju sa radom, a građani se na šalterima mogu informisati, dobiti potrebne informacije o računima, ugovorima,a mogu i podneti prigovore ili reklamacije.

Kako se navodi u saopštenju EPS-a, intenzivno se radi na unapređenju poslovnog sistema i digitalizaciji usluga, što uključuje i prelazak na elektronsko plaćanje računa.

Pročitajte još:

S tim u vezi, od novembra prošle godine, korisnici koji plaćaju račune elektronski ostvaruju popust od 30 dinara po računu, a dodatnih 50 dinara popusta na svaki račun dobijaju svi koji pređu na elektronski račun, što doprinosi i očuvanju životne sredine, navodi se na sajtu EPS-a.

Broj korisnika usluge Uvid u račun raste, dostigavši cifru od 720.000 korisnika. Kroz portal i aplikaciju EPS-a, građani mogu preuzeti i platiti račune, pregledati troškove i uplate za poslednje tri godine, te ostvariti dodatne pogodnosti.

Energetski portal

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti