Prijave na konkurs se dostavljaju putem pošte na adresu:
Pokrajinski sekretarijat za urbanizam i zaštitu životne sredine, Bulevar Mihajla Pupina 16, 21000 Novi Sad, sa naznakom „Prijava na konkurs za dodelu sredstava jedinicama lokalne samouprave- rešavanje problema neadekvatnog odlaganja otpada – sanacija, rekultivacija divljih deponija i sanacija i rekultivacija degradiranih površina na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine“ ili neposredno na pisarnici pokrajinskih organa (kontakt osobe za prijave su Tamara Orlović i Svetlana Marušić, na brojeve telefona: 021/487 4484 i 021/487 4735, e-mail: tamara.orlovic@vojvodina.gov.rs i svetlana.marusic@vojvodina.gov.rs).
Prijave koje se dostave nakon navedenog roka ili sa nepotpunom dokumentacijom, poslate putem faksa ili elektronske pošte, nepotpisane ili neoverene prijave, neće se razmatrati.
Potrebna dokumentacija
– Prijava na konkurs dostavlja se Sekretarijatu na obrascu koji je objavljen na internet sajtu Sekretarijata (www.ekourbapv.vojvodina.gov.rs.)
– U prijavi je potrebno navesti sve tražene podatke.
– Prijavu na javni konkurs podnosi jedinica lokalne samouprave u pisanoj formi na jedinstvenom obrascu.
Uz prijavu, podnosilac prijave dužan je da dostavi detaljan opis projekta koji sadrži:
– projektni zadatak
– ciljeve projekta
– opis trenutnog stanja (pregled neuređenih deponija, divljih deponija i degradiranih površina obuhvaćenim projektom sa podacima o lokaciji, vrstama i količinama odloženog otpada (komunalni, industrijski, građevinski otpad,…)
– popis i opis radova i aktivnosti u cilju sprovođenja projekta
– pregled radova i specifikaciju troškova
– planiranu dinamiku projekta
– fotodokumentacija
– overenu fotokopiju PIB obrasca;
– overenu fotokopiju kartona deponovanih potpisa,
– izjavu da su podaci navedeni u prijavi tačni,
– overeni izvod iz Odluke o budžetu jedinice lokalne samouprave za 2021. godinu sa naznakom gde su u budžetu jedinice lokalne samouprave planirana sredstva na ime sopstvenog učešća na izradi projektno-tehničke dokumentacije.
Kriterijumi za dodelu sredstava
Kriterijumi za dodelu sredstava su:
– značaj projekta za životnu sredinu
– dugoročni efekat projekta na životnu sredinu
– finansijski kriterijum
(raspoloživa budžetska sredstva koja je jedinica lokalne samouprave opredelila na ime sopstvenog učešća u sufinansiranju izrade projektno-tehničke dokumentacije)
– stepen završenosti-usklađenosti projekta sa Zakonom o upravljanju otpadom, Programom upravljanja otpadom u republici Srbiji za period 2022-2031 i Akcionim planom za period 2022 – 2024. godine za sprovođenje programa upravljanja otpadom u republici srbiji za period 2022 – 2031
– stepen razvijenosti jedinice lokalne samouprave prema važećoj Uredbi o utvrđivanju jedinstvene liste razvijenosti regiona i jedinica lokalne samouprave za 2014. godinu („Sl. glasnik RS“ broj 104/2014);
– funkcionalnost predloženog rešenja u oblasti životne sredine
– medijski publicitet (televizijski i radio-prenosi ili snimci, izveštavanje štampe i drugi načini prezentacije)
Neće se uzimati u razmatranje:
– neblagovremene prijave (prijave pristigle nakon isteka roka predviđenog u javnom konkursu);
– nedopuštene prijave (prijave podnete od strane neovlašćenih lica i subjekata koji nisu predviđeni javnim konkursom, odnosno, one koje se ne odnose na konkursom predviđene namene, prijave kojima se traže sredstva u iznosima koji su veći od iznosa predviđenog za dodelu po javnom konkursu, prijave koje nisu dostavljene na način predviđen javnim konkursom);
– nepotpune prijave (prijave koje nisu podnete na odgovarajućem obrascu, prijave uz koje nije priložena sva dokumentacija predviđena konkursom, prijave koje su nepotpisane, sa nepopunjenim rubrikama, prijave koje sadrže nerazumljive i netačne podatke).
Bodovanje kriterijuma će se izvršiti u skladu sa Odlukom pokrajinskog sekretara za urbanizam i zaštitu životne sredine o sprovođenju postupka za dodelu sredstava putem javnog konkursa.
Rokovi za sprovođenje konkursa
– dostavljanje prijava: od dana objavljivanja u dnevnom listu „Dnevnik“ od 17.06.2022. godine do 18.07.2022. godine.
– rok izvršenja ugovorene obaveze jedinice lokalne samouprave je do 30.06.2023. godine,
– nakon realizacije ugovorene obaveze jedinica lokalne samouprave je u obavezi da priloži detaljan narativni izveštaj o realizaciji aktivnosti i finansijski izveštaj o korišćenju sredstava sa specifikacijom troškova kako bi opravdala namensko i zakonito korišćenje sredstava, sa priloženom fotodokumentacijom pre i nakon izvršenja ugovorne obaveze
– rok dostavljanja izveštaja o namenskom utrošku sredstava: 15 dana od dana izvršenja ugovorene obaveze, a najkasnije 15 dana od dana isteka roka za izvršenje ugovorene obaveze.
Izvor: Pokrajinski sekretarijat