Nova promotivna akcija PKS: Za jaku privredu, kupi „Čuvarkuću“

Foto-ilustracija: Pixabay

Privredna komora Srbije (PKS) pokrenula je novu promotivnu akciju kupovine proizvoda označenih žigom „Čuvarkuća“ u sedam trgovinskih lanaca širom naše zemlje sa ciljem podizanja svesti potrošača o prednostima i značaju kupovine domaćih proizvoda za jačanje srpske privrede.

Biće organizovano više od 150 promotivnih akcija u prodavnicama Deleza, Merkatora, Univereksporta, DIS-a, Vera, LIDL-a, kao i maloprodajnim objektima kompanija članica Domaćeg trgovačkog lanca (DTL).

Žarko Malinović, sekretar Udruženja za trgovinu PKS, istakao je danas da je važno da u domaćim trgovinama građani kupuju proizvode koji su napravljeni u Srbiji jer se time čuva srpska ekonomija što ima poseban značaj u uslovima globlne krize sa kojom se svet suočava zbog situacije u Ukrajini.

„Zahvaljujući domaćim proizvođačima i trgovcima imamo dobro snabdeveno tržište u veoma izazovnom trenutku za ceo svet“, poručio je Malinović nakon obilaska PerSu Vojvođanka marketa u Beogradu i naveo da gotovo 900 domaćih proizvoda nose žig „Čuvarkuće“.

Kupovinom „Čuvarkuća“, dodaje, u državnom budžetu ostaje više sredstava koja se zatim investiraju u infrastrukturu, obrazovanje, zdravstvo…

Potrošači koji u 150 prodavnica kupe tri i više proizvoda sa ovim žigom na poklon dobiju pamučni ceger proizveden u Srbiji što je, prema rečima Malinovića, važno jer se na taj način dodatno smanjuje upotreba plastičnih kesa i štiti životna sredina.

Foto-ilustracija: Pixabay

Obrad Popović, direktor Domaćeg trgovačkog lanca (DTL) čiji je PerSu član, kaže da je danas, više nego ikada, važno da se podrži domaća proizvodnja i trgovci.

„Naša osnovna misija je da podržavamo male proizvođače i omogućimo im da zauzmu svoje mesto na policama“, istakao je Popović i naveo da 14 članica DTL-a ima gotovo 700 objekata u Srbiji.

Darko Bjeloglav, osnivač kompanije BB Trejd, u čijem sastavu posluju domaći marketi PerSu, kaže da intenzivno sarađuju sa malim lokalnim proizvođačima koje poziva da apliciraju za žig „Čuvarkuća“.

„Osnovni cilj je da podržimo lokalnu privredu jer od domaće privrede ostaje dobit koja se kasnije raspoređuje na celo društvo“, rekao je Bjeloglav navodeći da PerSu marketi uglavnom posluju na području Vojvodine ali da će do kraja godine pored postojećih, u Beogradu biti otvoreno još pet marketa ove kompanije.

Izvor: Privredna komora Srbije

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti