Završena peta digitalna serija „Turizam – pokretač privrede od 2021“

Foto: Adria Media Group

Peta onlajn konferencija pod nazivom „Turizam – pokretač privrede od 2021“ uspešno je završena danas u okviru Re-set summita i tako je zaokružena jedna celina koja obuhvata: regionalizaciju, privredni rast, zelenu ekonomiju, digitalizaciju i turizam.

U uvodnom delu „Otvoreno o turizmu 2021“ govorili su Tatjana Matić, ministarka trgovine, telekomunikacija i turizma, i Sem Fabrici, šef delegacije EU u Srbiji, koji su naglasili da je ulaganje u infrastrukturu i povezivanje određenih destinacija ključno za razvoj turizma i poboljšanje imidža Srbije u svetu koja ima ogroman potencijal. Ministarka, Tatjana Matić, je na početku obraćanja rekla da su gubici turističkog sektora u Srbiji oko milijardu evra i da je država izdvojila oko deset i po miliona evra za hotelijere koji su bili posebno pogođeni pandemijom. Ona je napomenula da je, nakon izbijanja pandemije, država stala i u zaštitu građana koji su uplatili aranžmane, ali i samih turističkih agencija.

U okviru ove digitalne serije, Sem Fabrici je otkrio da je jedan od primarnih ciljeva EU da pomogne malim i srednjim firmama iz oblasti turizma na održiv način, a akcenat je stavio i na podršku projektima čijom realizacijom bi do izražaja došlo kulturno nasleđe Srbije.

Nakon uvodnog obraćanja usledile su dve panel-diskusije: „Nova turistička infrastruktura i promocija u zemlji i regionu“ i „Pokretači privrede i trgovine ostalih u lancu“, koje je moderirala Jasmina Antonijević Milošević, novinarka Adria Media Groupa.

U prvom panelu učestvovali su Marija Labović u ime Turističke organizacije Srbije, Ivan Trifunović, direktor Turističke organizacije Vrnjačka Banja, Tijana Maljković, sekretarka Udruženja za turizam Privredne komore Srbije, Nataša Pavlović, predstavnik Turističke organizacije Vojvodine, Obren Drljević, koordinator za razvoj turizma u zaštićenim područjima JP „Srbijašume“, i Ivana Vasić, samostalni stručni saradnik za zaštićena područja i zaštitu životne sredine JP „Vojvodinašume”, koji su ukazali na brojne probleme i izazove s kojima se turizam susreće za vreme pandemije i razmenili mišljenja o najboljim rešenjima za prevazilaženje trenutne situacije, poput većeg ulaganja u promociju i digitalnu komunikaciju. Prema rečima Tijane Maljković, izdvojena su sredstva za pomoć turističkim agencijama, koje se mogu prijaviti do 4. decembra.

U drugom delu digitalne serije posvećene turizmu, panelisti, među kojima su bili Aleksandar Seničić, direktor Nacionalne asocijacije turističkih agencija Srbije (JUTA), Zoran Nikolić, potpredsednik NOPS, Sanjin Ćorović, menadžer produkcije Production Pool, i Ivan Vitorović, generalni direktor kompanije „Mona Hotel Management“, predstavili su jasniju sliku problema u kojima su se našle određene profesije, dali predloge i sugestije za oporavak i zaključili da je optimizam veoma bitan faktor za borbu protiv koronavirusa.

Kompletnu konferenciju možete detaljno pogledati na linku http://re-set-summit.adriamediagroup.com/agenda/re-set-ekonomija/turizam-pokretac-privrede-od-2021/ .

Re-set summit, koji organizuje Adria Media Group u strateškom partnerstvu sa Privrednom komorom Srbije, traje do 27. novembra, dok će sledeća nedelja biti posvećena obrazovanju, zdravstvu i održivoj budućnosti. Prva među njima je konferencija pod nazivom „Nova generacija obrazovanja“, koja će se održati u sredu, 25. novembra, a detaljan program, paneliste, kao i prenos uživo možete pratiti na sajtu http://re-set-summit.adriamediagroup.com/.

Izvor: RE-SET SUMMIT

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti