Rekordan broj prijavljenih takmičara na Schneider Electric Serbia Business Run u Novom Sadu 

Foto: Promo

Najveći sportsko-poslovni događaj u zemlji Schneider Electric Serbia Business Run dostigla je rekord po broju prijavljenih kompanija i zaposlenih za trku u Novom Sadu koja je ujedno i prva u nizu ove serije. 

Za najveći tim bilding događaj koji će se održati 7. aprila na Štrandu vlada veliko interesovanja i do sada se prijavilo preko 2.000 učesnika iz preko 80 kompanija.

Rekord u broju prijavljenih drži kompanija Schneider Electric sa preko 400 prijava, a prate ih zaposleni iz kompanija Continental, Vega IT, Hemofarm i Univerexport.

Povodom impozantnog broja zaposlenih koji će trčati na novosadskom Sunčanom keju Neda Lang, HR direktorka Schneider Electric-a, naslovog sponzora serije je izjavila:

“Ponosni smo što naš Schneider Electric tim učestuje u ovako velikom broju. Odziv kolega i sportski duh jasno pokazuje zašto smo od ove godine i naslovni sponzor ovog događaja. Naš cilj jeste da doprinesemo zelenijoj budućnosti naše planete, a to je jedino moguće ako u ovakvim akcijama učestvujemo zajedno u što većem broju, inspirišući i ostale da neguju sportske navike i zajedništvo, ali i vodeći računa o održivosti”.

Schneider Electric globalni lider u domenu održivosti od ove godine je naslovni pokrovitelj Serbia Business Run-a, a cilj saradnje dva brenda je da se u narednih 5 godina obezbedi razvoj i održivost serije sa ciljem da ova manifestacija postane najveći sportski događaj u regionu koji je potpuno održiv. 

Kompanije i njihovi prijavljeni zaposleni se takmiče u sledećim kategorijama: Najbrži tim, NajFIT kompanija – kompanija sa najviše trkača, Najbrži kolega i Najbrža koleginica. Najbolje očekuju bogati startni paketi, pehari, kao i robne nagrade partnera. Nakon istrčanih 5 kilometara biće tradicionalno održana After Run žurka.

Posle trke u Novom Sadu serija se nastavlja u Subotici (21. aprila), Nišu (8. septembar) i Beogradu (29. septembar).

Serbia Business Run tradicionalno podržavaju kompanije kojima je zdrav način života i aktivnost zaposlenih jedna od suštinskih vrednosti, pored naslovnog sponzora partneri serije su i Intersport, Herbalife i Esensa. Svaka od kompanija, pored toga što je stala iza događaja, njemu direktno i doprinosi kroz zanimljive aktivacije ili poklone za učesnike.

Izvor: Beogradski trkački klub

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti