U „Elektroprivredi Srbije“ do sada je primljeno 1.880 reklamacija građana za eventualno pogrešno ispostavljene račune za električnu energiju za decembar 2016. godine.
– Ovaj broj reklamacija je ispod proseka za decembar u prethodne tri godine. Svi korisnici mogu da pošalju reklamacija do kraja januara jer je i naš cilj da rešimo svaku žalbu – rekao je Milorad Grčić, v. d. direktora JP EPS.
– Sigurno je da nisu svi računi pogrešni. Definitivno da je u pojedinim slučajevima bilo grešaka i nepravilnosti, kao i grešaka i nemara i u okviru samog postupka očitavanja. Bilo je i grešaka koje su napravili ljudi u elektrodistribucijama, odnosno odgovorni u elektrodistributivnom sistemu, bilo da oni pripadaju ODS „EPS Distribuciji“ ili EPS-u. Biće smenjeno osam direktora i šefova, odgovornih upravo za brigu o korisnicima.
Izvor: eps.rs
V.V.