Pregled infrastrukturnih projekata u Novom Sadu

Foto-ilustracija: Unsplash (Yeka.UK)

Srbija intenzivno radi na poboljšanju svoje saobraćajne infrastrukture, sa posebnim akcentom na saobraćajne projekte i razvoj obnovljivih izvora energije. 

Pre svega, traju radovi na rekonstrukciji puta između Bačkog Petrovca i Rumenke, a ovaj projekat, zajedno sa drugim saobraćajnim inicijativama u okolini Novog Sada, deo je šireg plana ulaganja, u ovom trenutku radi se na 10,5 kilometara puta. Osim toga, grade se dva mosta i treći, pešačko-biciklistički koji je u planu. Reč je o mostu koji je nekada postojao, i čiji se stubovi mogu i danas videti između tvrđave i grada, navodi se na sajtu Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

Most kraljevića Andreja je bio most u Novom Sadu izgrađen 1883. godine kao deo pruge Budimpešta-Zemun, zbog čega i jeste prokopan tunel i kroz tvrđavu koji postoji i danas, ali nije u funkciji. Most je uništen tokom Drugog svetskog rata, a zameniće ga pešačko-biciklistički most koji će služiti drugim vidovima transporta.

Pročitajte još:

Osim toga, gradi se Fruškogorski koridor i u sklopu ovog projekta najduži tunel u Srbiji, i u izgradnji je auto-put Beograd-Zrenjanin-Novi Sad. Izgradnja tunela Iriški venac najzahtevnija je deonica kada je u pitanju Fruškogorski koridor. Kada bude završen, ovaj tunel će biti najduži u Srbiji sa dužinom od 3,5 kilometara. Završetak projekta treba da dovede do povezivanje sa autoputem Beograd – Šid i Novim Sadom, kao i sa planiranim autoputem Beograd – Zrenjanin,

Pored projekata u Novom Sadu, rekonstruiše se Industrijska ulica u Rumi, što je ključna ulica za efikasniji saobraćaj u industrijskoj zoni, gde prolaze kamioni i oko 4.000 ovde zaposlenih ljudi.

Energetski portal

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti