PepsiCo je prošle nedelje najavio da će do 2030. godine polovina plastičnog materijala koji se koristi u njihovoj ambalaži širom EU činiti reciklirani materijal (rPET).
To znači da će ova kompanija utrostručiti sadržinu rPET materijala u ambalaži svojih napitaka u iznosu od oko 50.000 tona rPET-a.
– U PepsiCo-u, mi shvatamo našu odgovornost za zaštitu životne sredine veoma ozbiljno i čvrsto posvećeni pronalaženju održivih načina za stvaranje naših proizvoda. Mi smo bili u misiji u Evropskoj uniji da unapredimo kulturu koja podstiče i podržava prikupljanje i reciklažu ambalaže. Danas mi je veoma drago što objavljujem da ćemo sada ići mnogo dalje u korišćenju reciklirane plastike u našoj ambalaži, jer radimo na ispunjavanju i prevazilaženju ovog novog cilja u narednim godinama, komentarisao je ovu odluku Silviu Popovici, predsednik PepsiCo Europe Sub-Saharan Africa.
U proizvodima kompanije PepsiCo uživaju potrošači više od milijardu puta dnevno u više od 200 zemalja i teritorija širom sveta.
U 2017. godini PepsiCo je imao više od 63 milijarde dolara neto prihoda, podstaknut komplementarnim portfoliom hrane i pića koji uključuje veliki broj brendova.
PepsiCo Zapadni Balkan je na tržištu Srbije prisutan od 2008. godine.