Radovi na drugom od pet kružnih tokova u Novom Beogradu završeni su, te su posle kružnog toka u Ulici Vladimira Popovića na ovaj način povezani i Bulevar Nikole Tesle i Bulevar Mihajla Pupina. Do kraja jeseni očekuje se završetak radova na kružnom toku na uglu Bulevara Nikole Tesle i Ušća, odnosno produžetka Ulice Milentija Popovića, navodi se na sajtu grada Beograd.
Sledećeg leta, trebalo bi da počnu radovi na izgradnji trećeg kružnog toka, koji će se nalaziti na uglu Milentija Popovića i Bulevara Mihajla Pupina.
Prema rečima Aleksandra Šapića, gradonačelnika Beograda, sa ta tri kružna toka, kao i onim koji je urađen u Ulici Vladimira Popovića, ostaje poslednji na uglu Zemunskog puta i Vladimira Popovića, ali će taj kružni tok biti građen tek kada praktično bude završen novi most. Sa tih pet kružnih tokova i novim mostom u potpunosti menjamo saobraćajnu sliku Beograda, naročito opštine Novi Beograd.
Bulevar Zorana Đinđića proširen je u delu od Ulice Vladimira Popovića do Omladinskih brigada, a u toku su radovi u delu ka Studentskom gradu. Ideja je da se ‘’izbije’’ na Tošin bunar sa po dve trake u svakom smeru.
Kroz nekoliko dana očekuje se i završetak radova u Bulevaru vojvode Bojovića, odnosno kružnom putu oko Kalemegdana.
Kako se navodi, u pitanju je raskrsnica na kojoj počinje kružni put, sa proširenim kolovozom i gde neće biti semafora, te će saobraćaj biti mnogo protočniji. Kada za 10 do 15 dana bude postavljen asfalt umesto „kocke”, ispuniće se preduslovi da se započnu radovi za proširenje kružnog puta oko Kalemegdana, čime će biti napravljen mali unutrašnji prsten.
Pročitajte još:
- Zabrana preticanja za kamione – Nova pravila na auto-putevima
- „Crna kutija“ doprinosi većoj bezbednosti na putevima
- Završetak Moravskog koridora krajem 2025. ili početkom 2026. godine
,,Očekujem da svi „papiri” potrebni za taj posao budu obezbeđeni u toku jeseni. Proširenjem kružnog puta ubrzaćemo saobraćaj i izmestiti ga iz centra grada. Sve to predstavlja stvaranje uslova za period pred nama, kada na jesen bude zatvoren Stari savski most. Broj automobila koji prelazi preko Starog savskog mosta daje nam za pravo da se nadamo da neće biti prevelikih gužvi, bar ne nakon početnog perioda tokom kojeg će se ljudi navići na nove okolnosti’’, rekao je gradonačelnik.
Pre godinu dana deo Balkanske ulice, kod raskrsnice sa Admirala Geprata do Nemanjine, proširen je da bude dvosmeran, pa će Gavrila Principa biti glavna saobraćajnica za vozila javnog prevoza koja će menjati tramvaje kada ne bude Starog savskog mosta.
Navodi se da će Zemunski put u to vreme služiti isključivo za javni prevoz.
Beogradski metro
Goran Vesić, ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture potpisao je Ugovorni sporazum o realizaciji projekta izgradnje beogradskog metroa. Ovaj sporazum uključuje izradu projekata, izvođenje radova i nabavku TBM mašina (mašina za probijanje tunela).
Kako se navodi, prva linija metroa će povezivati Železnik i Mirićevo sa 21 stanicom, dok će putovanje trajati 32 minuta. Druga linija će imati 24 stanice i putovanje između Mirićeva i Bežanije će trajati 39 minuta. Treća linija će povezivati Bežaniju i Banjicu sa 27 stanica, a putovanje će trajati 38 minuta.
Prvi radovi na četiri stanična objekta počinju sledeće godine, a planira se nabavka prvih dva TBM-a do 2026. godine.
Energetski portal