Kompanija PepsiCo je nakon akvizicije Marbo Producta, tokom deset godina svog poslovanja na tržištu Zapadnog Balkana, investirala u nove proizvodne linije, povećanje kapaciteta i proširenje portfolija, uslove rada i zaposlene, kao i platforme za zaštitu životne sredine.
Desetogodišnja ulaganja u fabrike i procese rezultirala su smanjenjem emisije ugljen-dioksida za oko 300 tona, potrošnje vode za 63 odsto, električne energije za 43 odsto, a reciklira se više od 93 odsto otpada.
Odgovornost prema zajednici u kojoj posluje, PepsiCo na području Zapadnog Balkana ostvaruje i kroz nacionalne i regionalne projekte, a samo u prethodne dve godine realizovane su donacije u vidu više od 15.000 lopti za učenike svih osnovnih škola u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori u okviru kampanje „Pokaži fudbalsku strast”, kao i deset Chipsy kutaka, u okviru kampanje „Podeli osmeh” najvećim studentskim domovima u Srbiji i Bosni i Hercegovini.