Na deonici auto-puta Beograd – Zrenjanin – Novi Sad, počinje izgradnja prvog mosta

U okviru radova na izgradnji auto-puta Beograd – Zrenjanin – Novi Sad, počinje izgradnja i prvog mosta.

Prema rečima Miloša Vučevića, predsednik Vlade Republike Srbije, ova investicija najavljuje bolje dane za Banat, donosi optimizam za ostanak građana koji žive na ovim prostorima i podstiče razvoj svih opština na tom području.

Istakao je da će se ovaj projekat uspešno realizovati jer je saradnja sa kompanijom „Šandong haj-spidˮ više nego uspešno iskustvo. Poštovali su rokove i kvalitet i ispunili ono što je bilo dogovoreno, rekao je premijer i dodao da je siguran da će za 72 meseca auto-put biti završen.

Takođe, biće urađena i poslednja faza obilaznice oko Beograda, što će spojiti južni deo Beograda, kao i jugoistočni sa Pančevom. Kada se tome doda auto-put koji će Zrenjanin dobiti ka Novom Sadu i Beogradu i gradnja Fruškogorskoh koridora, onda je jasno, kako istiće Vučević, da to više neće biti isti gradovi.

On je podsetio na to da se radi na razvoju banatske železnice i da će u kratkom roku biti rekonstruisana kompletna železnička infrastruktura na tom području za vozove koji će ići 120 kilometara na čas, dodavši da će time Banaćani biti mnogo bliži i Beogradu i Subotici.

Pročitajte još:

Spajanjem sa Suboticom moći će da koriste brzu prugu Subotica – Novi Sad – Beograd koja će biti završena do kraja novembra ove godine, kao i brza saobraćajnica koja će spajati Bačku i Banat poznatu pod nazivom „Smajliˮ, objasnio je premijer.

Na taj način, kako je dodao, biće spojeni ti najzapostavljeniji krajevi u severnom delu Srbije, a to su somborski i kikindski okrug.

Predsednik Vlade je ukazao na to da se radi i projektovanje auto-puta Beograd–Vršac i rekonstrukcija pruge Beograd–Vršac, a predstoji i izgradnja novog mosta na Dunavu.

Goran Vesić, ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, rekao je da sve što se gradi u Srbiji čini u skladu sa novim normativima EU, i napomenuo da „Telekom Srbijaˮ i Institut „Mihajlo Pupinˮ rade na projektu pretvaranja postojećih auto-puteva u „pametneˮ auto-puteve.

On je podsetio na to da po evropskoj direktivi do 2030. godine sva vozila proizvedena u EU moraju da budu kompatibilna sa softverom na auto-putevima, što znači da sama čitaju znake, prilagođavaju brzinu i slično, poručivši da naši auto-putevi treba da budu spremni za to.

Energetski portal

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti