Na deonici auto-puta Beograd – Zrenjanin – Novi Sad, počinje izgradnja prvog mosta

U okviru radova na izgradnji auto-puta Beograd – Zrenjanin – Novi Sad, počinje izgradnja i prvog mosta.

Prema rečima Miloša Vučevića, predsednik Vlade Republike Srbije, ova investicija najavljuje bolje dane za Banat, donosi optimizam za ostanak građana koji žive na ovim prostorima i podstiče razvoj svih opština na tom području.

Istakao je da će se ovaj projekat uspešno realizovati jer je saradnja sa kompanijom „Šandong haj-spidˮ više nego uspešno iskustvo. Poštovali su rokove i kvalitet i ispunili ono što je bilo dogovoreno, rekao je premijer i dodao da je siguran da će za 72 meseca auto-put biti završen.

Takođe, biće urađena i poslednja faza obilaznice oko Beograda, što će spojiti južni deo Beograda, kao i jugoistočni sa Pančevom. Kada se tome doda auto-put koji će Zrenjanin dobiti ka Novom Sadu i Beogradu i gradnja Fruškogorskoh koridora, onda je jasno, kako istiće Vučević, da to više neće biti isti gradovi.

On je podsetio na to da se radi na razvoju banatske železnice i da će u kratkom roku biti rekonstruisana kompletna železnička infrastruktura na tom području za vozove koji će ići 120 kilometara na čas, dodavši da će time Banaćani biti mnogo bliži i Beogradu i Subotici.

Pročitajte još:

Spajanjem sa Suboticom moći će da koriste brzu prugu Subotica – Novi Sad – Beograd koja će biti završena do kraja novembra ove godine, kao i brza saobraćajnica koja će spajati Bačku i Banat poznatu pod nazivom „Smajliˮ, objasnio je premijer.

Na taj način, kako je dodao, biće spojeni ti najzapostavljeniji krajevi u severnom delu Srbije, a to su somborski i kikindski okrug.

Predsednik Vlade je ukazao na to da se radi i projektovanje auto-puta Beograd–Vršac i rekonstrukcija pruge Beograd–Vršac, a predstoji i izgradnja novog mosta na Dunavu.

Goran Vesić, ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, rekao je da sve što se gradi u Srbiji čini u skladu sa novim normativima EU, i napomenuo da „Telekom Srbijaˮ i Institut „Mihajlo Pupinˮ rade na projektu pretvaranja postojećih auto-puteva u „pametneˮ auto-puteve.

On je podsetio na to da po evropskoj direktivi do 2030. godine sva vozila proizvedena u EU moraju da budu kompatibilna sa softverom na auto-putevima, što znači da sama čitaju znake, prilagođavaju brzinu i slično, poručivši da naši auto-putevi treba da budu spremni za to.

Energetski portal

slični tekstovi

komentari

izdvojene vesti

Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HKe Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK Paito HK
Slot Dana
Taruhan Bola
slot bola
bola slot
Toto Slot
rujak bonanza
Situs Slot Online
Toto Slot
Toto Slot
situs slot online
slot gacor
slot demo
slot demo
slot bola
slot bola
Toto Slot
situs slot gacor
slot dana
slot88 gacor
live draw
live draw
Toto Slot
slot gacor
Toto Slot
toto slot
toto slot
Slot Demo
Toto Slot
Toto Slot
slot gacor
Toto Slot
toto gacor
slot qris
toto gacor
Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto Akun Toto