Bilbordi iz kampanje otvaranja Lidl prodavnica, uskoro će uz pomoć EkoBag kompanije, postati ekološke torbe i novčanici. EkoBag, prvo ekološko socijalno preduzeće koje postoji već devet godina, specijalozovano je za proizvodnju različitih upotrebnih predmeta od bilborda.
Njihovom ponovnom upotrebom sačuvano je okruženje od potencijalnog zagađenja otpadom, kako navode iz kompanije. Materijal od kog se bilbordi prave su PVC folije, i ako završi negde u prirodi, može da bude izvor zagađenja.
Firma koja će od Lidl bilborda napraviti torbe, druga je firma u Evropi koja se bavi ovim poslom i zapošljavaju teško zapošljivu grupu žena, odnosno žene preko 50 godina. Lidl prodavnice, njihovi procesi i tehnologija prate principe održivosti i to transparentno pokazuju međunarodno priznatim sertifikatima. Pored toga promovišu recikliranje, uštedu energije i korišćenje prirodnih resursa.
Kompanija Lidl i EkoBag su na svojim fejsbuk stranicama, povodom Svetskog dana potrošača 15. marta, organizovali takmičenje, na kom će korisnicima podeliti ekološke torbe i novčanike. Poklone će dobiti sto korisnika koji daju najkreativniji odgovor na pitanje kako oni doprinose da planeta bude čistija. Za sada je preko tri stotine ljudi ostavilo komentare o tome kako doprinose da planeta bude čistija i kako bi Lidl mogao svoj doprinos da poveća.