Privredna komora Srbije pozvala je privrednike da do 25. aprila kandiduju svoje kompanije i brendove za prestižno priznanje „Najbolje iz Srbije 2019″.
Ove godine očekuje se jubilarna 2000. nominacija.
Akciju „Najbolje iz Srbije“, u okviru koje se 14. put biraju najbolji robni i korporativni brendovi na domaćem tržištu, organizuje Privredna komora Srbije u saradnji s Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija.
Prateći najsavremenije tržišne trendove i istančani ukus potrošača, cilj je da ova akcija bude i ostane sinonim za uspeh i tržišnu prepoznatljivost.
Od početka akcije nominovano je 1.850 brendova.
U okviru 14. akcije „Najbolje iz Srbije 2019″ predviđene su nominacije u 23 kategorije koje pokrivaju najbolje robne i korporativne brendove, kompanije, manifestacije, proizvode i usluge u specijalnim kategorijama.
Ove godine prvi put se bira najbolji brend u onlajn okruženju, prateći procese digitalizacije domaće privrede, razvoj interneta i onlajn poslovanja.
Sa ciljem podrške razvoju novih i perspektivnih brendova uvedena je i kategorija „Brendovi u usponu“.
Akcija je besplatna, prijavljivanje je do 25. aprila isključivo preko veb sajta www.najboljeizsrbije.com.
Kriterijumi za izbor najboljih definisani su posebnom metodologijom, koja obuhvata analizu tržišno-finansijskih parametara, glasanje potrošača, poslovnih partnera i stručnjaka, kao i ocene žirija.
U žiriju su predstavnici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Ministarstva privrede, Privredne komore Srbije i istaknuti stručnjaci iz sveta marketinga, komunikacija i medija, zaštite potrošača.
Glasanje potrošača i stručne javnosti za prijavljene brendove je početkom maja.